سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو

بوتاکس مو در سالن زیبایی آساره

rere.jpg

آرایشکاه آساره یکی از بهترین سالن های زیبایی اقدسیه می باشد . در این مرکز تمام سعی ما فراهم کردن محیطی پر از آرامش برای شماست.

سالن زیبایی آساره با بیش از ده سال خدمت در لاین های کراتینه مو ، آمبره مو ، بالیاژ مو ، کوتاهی مو ، احیا موهای آسیب دیده پذیرای شما عزیزان می باشد.

بوتاکس مو به هیچ عنوان حاوی ماده‌ی سم بوتولینوم، ماده‌ی اصلی بوتاکسی که برای چین و چروک پوست از آن استفاده می‌شود، نیست. در واقع، این روش درمانی و احیا، نامیست که بر اساس نحوه‌ی کار این نوع محصول درمانی برای آن انتخاب شده است. درست مانند بوتاکس که با شل کردن عضلات به صاف شدن پوست کمک می‌کند، بوتاکس مو با پر کردن الیاف مو به پری و صافی آن کمک خواهد کرد.

بوتاکس مو در واقع درمانی است که به صورت عمقی موهای شما را نرم و تقویت می‌کند و طی این فرایند الیاف مو با ماده‌ای مانند کراتین پوشانده می‌شود. در این روش هر تار مو، قسمت شکسته یا نازک آن از مواد پر می‌شود و در نهایت موها براق‌تر و پرتر به نظر می‌رسند.

بوتاکس مو حاوی ویتامین، پروتئین، لیپید و سایر مواد ضروری برای مو است. از جمله مواد مغذی که در بوتاکس مو وجود دارد به شرح زیر است:

  • روغن خاویار
  • پپتید BONT-L
  • ویتامین B5
  • ویتامین‌های E
  • کلاژن

انجام بوتاکس مو برای چه افرادی مناسب است؟

 

برای موهای خشک، شکسته یا آسیب‌دیده

برای موهای مجعدی که می خواهند موهایشان صاف و یکدست داشته باشند

برای موهای سرخدار

موهایی کدر و بی‌روح دارند و دوست دارند موهایشان براق و سالم به نظر برسد.

افرادی که از شوره سر و موخوره رنج می‌برند.

افرادی که روی موهای خود دکلره و یا هایلایت دارند

 


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *


کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد