سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو



آمبره نقره ای


نمونه کار آمبره نقره ای


رنگ مو آمبره تقره ای یکی از رنگ‌های محبوب و جذاب مو است. این رنگ به ترکیبی از رنگ نقره‌ای با طیفی از رنگ خاکستری و نقره‌ای بدون رنگ زردی مشهور است.



آمبره نقره ای چیست؟

یکی از رنگ هایی که در سالهای اخیر با استقبال زیادی روبرو بوده است رنگ نقره ای دودی است و افراد، با سنین مختلف از انواع مختلف رنگ نقره ای دودی تیره و روشن استقبال می‌کنند.

رنگساژ نقره ای دودی ترکیب مناسبی است که برای پوستهای نسبتاً گندمی کاملاً مناسب است و افرادی که پوست صورت سفیدی دارند نیز می توانند از این محصول استفاده کنند.

اگر می خواهید رنگ نقره ای دودی، به خوبی روی سر شما بنشیند و کیفیت بالایی داشته باشد بهتر است با مراجعه به یک سالن زیبایی و کمک از یک متخصص اقدام به انجام این کار کنید.

رنگ موی نقره ای رنگی سرد و از خانواده ی رنگهای خنثی است که ترکیبی زیبا با بسیاری از رنگها ایجاد می کند .سایه روشن های نقره ای در لابلای موهای شما برقی زیبا ایجاد می کند .
رنگ نقره ای را می توانید بصورت مش سوزنی در میان موهایتان و یابصورت هایلایت های تکه ای و پهن و یا حتی آمبره استفاده کنید

ترکیب رنگ نقره ای با رنگهای مشکی ،دودی ،استخوانی ،کرمی و حتی نسکافه ای بسیار شکیل و زیبا می شود .می توانید با ترکیب یک یا دورنگ از این رنگ زیبا بهره ببرید. در نظر داشته باشید که برای رنگ موی نقره ای موها باید به پایه ی نه و بالاتربرسد و موها زردی نداشته باشد .

دودی نقره ای به چه پوستی می آید

رنگ دودی و نقره ای جزو معدود رنگ هایی ست که هم به پوست های روشن می آید و هم به پوست های گندمی ، سبزه و تیره و هیچ مشکلی در استفاده از آن نخواهید داشت .

برای رزرو وقت برای رنگ و مش و انواع آمبره و درمان موی آسیب دیده ( مانند : ریزش مو ؛ نازک شدن و کم پشتی مو ، خشکی ساقه ها ، دمیج شدن و آسیب دیدگی مو ، رفع قطع شدن مو و حالت اسکاچی مو ) می تونید با شماره 09122475401 تماس بگیرید .

اگر تصمیم گرفتید که یک رنگ مو ی روشن را امتحان کنید، حتما باید موها را دکلره کرده و رنگ پایه موها رو حداقل یه پایه 9 یا 10 برسانید.

ترکیب رنگ دودی و نقره ای روشن

  • پایه دکلره 10
  • مورا باشامپوی سیلور یا شامپوی ضد زردی بشویید.
  • واریاسیون نقره ای 10 سانت
  • رنگ خاکستری 9/1 یا 9/01 (رنگ خاکستری شماره 9 ) یک چهارم تیوپ
  • واریاسیون بنفش 2 سانت
  • اکسیدان 3% یک و نیم برار حجم کلی رنگ
  • مدت مکث 15- 20 دقیقه

1 دیدگاه

  • شیرین گودرزی

    2023/12/17 در 15:53

    یعنی عالییییییی.هرچی بگم کم گفتم.بعد از سالها رنگی که میخواستم دراومد.خیلییییی عالی.حرفه ای و خوش اخلاق و با حوصله.واقعا ممنونم ازشون.عاشششششقشم

    پاسخ

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد