سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو



سامبره مو


نمونه کار سامبره مو


تکنیک سامبره مو به نسبت آمبره جدیدتر بوده و برخی از افراد متخصص در رنگ و زیبایی مو، سامبره مو را ترکیبی از آمبره با بالیاژ مو می‌دانند



سامبره چیست ؟

آمبره و سامبره مو هر دو به معنای تغییر در درجه روشنایی مو از تیره به روشن است. در واقع این دو تکنیک زیر مجموعه بالیاژ مو است. با این تفاوت که در مدل آمبره رنگ تیره از ریشه شروع می شود.

هر چه به ساقه می رسیم، رنگ روشن تر می شود. اما این تغییر خیلی سریع و محسوس صورت می گیرد. طوریکه مرز این تضاد رنگی معلوم است. در ضمن در تکنیک آمبره مو روشنی ها و خط های دکلره خیلی منظم تر از سامبره مو است. در تصاویر پایین چند مدل مو آمبره مشاهده می شود.

تفاوت آمبره و سامبره

ملاکی که چطور می‌توان اصطلاح آمبره و سامبره را از یکدیگر تشخیص داد آن است که در سامبره تغییر رنگ موها به نحوی بسیار ملایم صورت می‌پذیرد.

سامبره را می‌توان نوعی هایلایت مو دانست، که به تنهایی با رنگ قابل اجرا می‌باشد. در حقیقت در سامبره برخلاف آمبره شما چندان متوجه دو دستگی رنگ ریشه و ساقه مو نمی‌شوید و به نوعی یکنواختی در رنگ مو را شاهد هستید.

اختلاف رنگ‌ها در این تکنیک چندان مشهود و قابل تشخیص نیست. حال که تفاوت آمبره و سامبره را متوجه شدید وقت آن رسیده که دست به کار شوید و خودتان را برای آموزش سامبره کردن مو در خانه آماده کنید.

نکات مهم در خصوص تفاوت آمبره و سامبره و بالیاژ مو

تفاوت آمبره و سامبره با بالیاژ مو در بعضی مواقع این امکان را بوجود آرورده با ترکیب این روش‌های رنگ مو یک استایل و ویژگی زیبایی به موهایتان ببخشید و ضعف‌های هر مدل رنگ مو را با هم پوشش دهید. در این قسمت یک سری نکات در خصوص آمبره و سامبره و بالیاژ مو را به شما ارائه می‌دهیم.

1- در تکنیک بالیاژ، کل مو رنگ نمی‌شود و سایه‌های خیلی طبیعی و ملایم روی برجستگی‌های مو ایجاد می‌شود. ریشه‌های مو تیره و ساقه‌ها سایه روشن می‌گیرند. برای انجام این تکنیک تا جایی که می‌توانید از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید.

2- انتخاب رنگ در بالیاژ مو را به آرایشگر مخصوص سپرده و با انتخاب یک رنگ متناسب با چهره‌تان استایل خاصی به چهره‌تان ببخشید.

3- خانم هایی که از دکلره کردن کل مو هراس دارند، با اطمینان خاطر می توانند از آمبره سامبره و بالیاژ مو استفاده نمایند.

4- افرادی که از دکلره کردن مو هراس دارند می‌توانند، با خیالی آسوده از تکنیک آمبره و سامبره استفاده کنند.

5- آمبره و سامبره از ترکیب 3 رنگ یا بیشتر تشکیل شده و به مو زیبایی خاصی می‌بخشد.

6- در تکنیک آمبره مو باید ریشه روشن ترین درجه را داشته باشد و ساقه مو تیره ترین درجه رنگ را دارا باشد.

7- زیبایی آمبره و سامبره به هماهنگی رنگ‌های انتخاب شده بستگی دارد.

8- در تکنیک آمبره و سامبره شما امکان استفاده همزمان از چندین رنگ گرم و سرد برای افراد وجود دارد.

9- هر سه تکنیک رنگ مو آمبره، سامبره و بالیاژ برای خانم هایی که می خواهند تغییری بخش‌های مختلف مو ایجاد کنند، مناسب است.

مراحل آمبره و سامبره مو

 1- براشینگ مو 

بایستی موهایتان را توسط براشینگ کاملا صاف نمایید. این کار معمولا حتی در رنگ و مش ساده نیز توصیه می شود. منتها در امر رنگ مو آمبره و سامبره این کار ضروری است. تا خط های مش کاملا صاف و منظم گردد.

2- تقسیم بندی موها:

معمولا در راحتترین روش موها را چهار قسمت نمایید. گاهی ۶ قسمت و یا ۸ قسمت هم می کنند. این کار بستگی به حجم مو و نحوه کار خودتان دارد.

3-دکلره کردن مو:

ای بی رنگ کردن موهایتان می‌توانید از روش‌هایی گوناگونی همچون کرم روشن کننده، پودر دکلره و … کمک بگیرید. بسته به درجه روشنی که برای موها در نظر گرفته‌اید و جنس موهایتان، یکی از روش‌های بی رنگ کردن مو را برگزینید. پس از دکلره، موها را به خوبی شسته و خشک نمائید تا برای استفاده از تونر آماده گردند.


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد