سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو

نمونه کارهای آساره

در این بخش نمونه کارهای انجام شده در سالن زیبایی آساره را مشاهده می کنید
آرایشگاه آساره بیش از 10 سال است که با افتخار پذیرای مشتریان عزیز و همیشه همراه خود است و
با استفاده از متریال عالی سلامت موهای شما را تضمین می کند.

شما بسیار ارزشمند هستید و می بایست در بهترین سالن زیبایی تهران خدمات دریافت کنید

کراتینه مو
کراتینه مو

نمونه کار کراتینه مو


کراتینه مو شما را از اتو کردن و براشینگ مداوم موها نجات می دهد. با انجام کراتین در سالن زیبایی آساره پروتیین ها و مواد مغذی خارج شده از موهای شما باز می کردد. اگر شما هم ترمیم موهای آسیب دیده و وز شده دارید حتما یک بار هوس کراتینه کردن مو را کرده اید. این روش یک ترفند نیمه دائمی برای صاف کردن موها است.


بوتاکس مو
بوتاکس مو

نمونه کار بوتاکس مو


بوتاکس مو به منظور درمان و ترمیم موهای آسیب‌ دیده و صاف‌کردن موها انجام می‌شود.یکی از مزایای بوتاکس مو این است که موخوره موها از بین می‌رود و برای چندین ماه اثر آن باقی می‌ماند.در بوتاکس مو از ترکیبات اسیدی استفاده می‌شود که برای سطح PH موها ایمن هستند.


پروتیین تراپی مو
پروتیین تراپی مو

نمونه کار پروتیین تراپی


پروتئین تراپی مو نوعی درمان پروتئینی برای مو است که با افزودن مستقیم پروتئین‌های هیدرولیز شده به فولیکول موها موجب قوی تر کردن لایه کوتیکول، الاستیک‌ تر و محکم ‌تر کردن آن‌ها می‌شود.در پروتئین تراپی از راهکارهای حرارتی و غیر حرارتی برای ترمیم موهای آسیب دیده استفاده می‌شود.


اولاپلکس تراپی مو
اولاپلکس مو

نمونه کار اولاپلکس مو


اولاپلکس تراپی یکی از روش های بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده می باشد.در این روش موهایی که در اثر ریباندیگ، رنگ مو و یا دکلره آسیب دیده اند، بازسازی می شوند. افرادی که دائما موهایشان را رنگ می کنند، با استفاده از این روش ساختار قبلی موها را به عقب برمی گردانند.


کرابوتاکس مو
کرابوتاکس مو

نمونه کار کرابوتاکس مو


کرابوتاکس مو به درمان کراتینه مو و بوتاکس مو به طور همزمان گفته می شود. برخی از شرکت ها مانند کراپلکس (Keraplex)، محصولی را تولید کرده اند که حاوی کراتین، بوتاکس، و کلاژن است.


پروبوتاکس مو
نمونه کار پروبوتاکس مو

نمونه کار پروبوتاکس مو


پروبوتاکس مو برای ترمیم و احیای فیبر موها ( ترمیم موهای آسیب دیده ) و بهبود سلامت پوست سر و مو به کار می رود. پروبوتاکس یکی از لاینهای است که هم برای شما صافی را به ارمغان می آورد و هم احیا بالا دارد و شما میتوانید موهای ابریشمی و صاف با حال خوب داشته باشید.


سلامت موهای خود را به من بسپار

سالن زیبایی آساره ارائه دهنده ی کلیه خدمات زیبایی


داشتن ظاهرى آراسته و زيبا از دغدغه هاى مهم انسان ها در دوران بشر بوده است. آرایشگاه آساره با تجربه ای چندین ساله پذیرای قدوم شما می باشد. اولویت ما در این مرکز ابتدا سلامت و شادابی پوست و موهای شماست
بهترین خدمات در بهترین آرایشگاه تهران شامل :
رنگ مو، لایت مو، کراتینه مو، احیاء مو، پروتئین تراپی، کاشت و دیزاین ناخن و…

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد