سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو



متخصص کراتین

کراتینه مو

تلفن رزرو : 09058903520

پیش از اینکه برای کراتینه کردن موهای خود اقدام کنید، مطمئن شوید که موهای شما مناسب کراتینه باشد. موهای وز و فر می‌توانند گزینه خوبی برای کراتینه باشند، اما کراتینه به هیچ وجه برای موهای صاف و لخت مناسب نیست. نکته قابل توجه دیگر این است که باید به یک آرایشگر حرفه‌ای برای انجام کراتینه مو مراجعه نمایید. مراجعه به آرایشگرهای غیر حرفه‌ای می‌تواند آسیب زیادی را برای موهایتان به همراه داشته باشد.

کراتین مو

اغلب کسانی که به سالن زیبایی مراجعه می کنند افرادی هستند که دارای مو‌ی وز و فر می باشند و به دنبال راه حلی برای خلاص شدن از بی نظمی و وز بودن موهایشان می‌باشند.

کراتینه مو  پروتئین اساسی موجود در مو است که باعث درخشش و صافی دائمی مو می شود و اگر موی فر با وز دارید کراتین موجود در موهایتان کافی نیست و عدم وجود کراتین سبب وز شدن مو می شود. کراتینه کردن مو یکی از روش های مناسب برای احیا موهای آسیب دیده و صاف کردن موهای فر و وز و جایگزین اتوکشی مو است .

کراتین در سیستم بدن انسان ، در موها، پوست و ناخن موجود است و برخی از انواع کراتین فعالیت های حیاتی سلول ها مثل تولید پروتئین و رشد سلولی را تنظیم می نمایند.

هدف ما در سالن زیبایی آساره از کراتینه کردن موهای شما، بازسازی یا بازیابی ناحیه‌های آسیب دیده مو با ماده‌ای است که مو از آن ماده ساخته می‌شود.

مواد کراتین مو چیست؟

کراتین پروتئین مستحکمی است که ماده اصلی برای پایداری و حفاظت از مو محسوب می‌شود، اما متاسفانه با بالارفتن سن و استفاده مداوم از ماده‌های شیمیایی مقدار کراتین مو در فرد بسیار کم‌تر از قبل می‌شود.

کراتینه کردن مو به راحتی پروتئین از دست رفته را به مو برمی گرداند. اضافه کردن یک لایه از کراتین که خود نوعی پروتئین مفید محسوب می‌شود، باعث مستحکم شدن مو‌ها و از بین بردن بی نظمی و شلوغی در مو‌ها می‌شود .

همچنین کراتین برای مو باعث می‌شود راحت‌تر از قبل با موهایتان کار کنید. ریباندینگ هم از روش های دیگر صاف کردن مو است که بسیار مخرب است.



رزرو وقت ملاقات با متخصص کراتین

ساعات کاری




تماس با متخصص کراتین

اطلاعات تماس





دیدگاه برخی از مراجعه کنندگان

دیدگاه تعدادی از مراجعه کنندگان به سالن زیبایی آساره


سالن زیبایی اقدسیه

اگر به دنبال بهترین سالن زیبایی اقدسیه هستید سالن زیبایی آساره سالنی مطمئن و حرفه ای برای کراتیه مو و احیاء و صافی موهای شماست. من از خدمات این سالن زیبایی بسیار رضایت داشتم .عالی بودن.


مهسا


سالن زیبایی اقدسیه

با موهایی دمیج و کشسان، در سالن زیبایی آساره موهام رو پروتیین تراپی کردم و بسیار راضی هستم


شیوا


سالن زیبایی اقدسیه

من به سالن زیبایی آساره مراجعه کردم. موهام بسیار کشسان و شکننده بود. بعد از مشاوره تخصصی به من اولاپلکس تراپی رو پیشنهاد دادند. از خدمات عالی و حرفه ای و برخورد بسیار عالی پرسنل این مجموعه ممنونم


هستی


درمورد متخصص کراتین بیشتر بدانید

رزرمه رسمی

  • سابقه کاری
  • سالن ها
  • جوایز و افتخارات

با بیش از ده سال سابقه در لاین کراتین در خدمت مراجعه کنندگان عزیز می باشیم

در طی 10 سال، همکاری با سالن های زیبایی در منطقه اقدسیه، الهیه، نیاوران و اندرزگو

دارای مدرک بین المللی احیاء و صافی موهای آسیب دیده

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد