سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو

نمونه کارهای آساره

در این بخش نمونه کارهای انجام شده در سالن زیبایی آساره را مشاهده می کنید

بالیاژ مو
بالیاژ مو

نمونه کار بالیاژ مو


لایت مو شامل روش‌های متنوع تغییر رنگ بخش‌های از مو است. با بکارگیری این تکنیک، رنگ موها 2الی3 درجه روشن‌تر می‌شود. رایج‌ترین روش برای این تغییر رنگ، استفاده از کلاه مش و فویل است.این سبک رنگ مو شامل استفاده از تکنیک‌ها و رنگ­‌های مختلفی است.


سالن زیبایی اقدسیه
سامبره مو

نمونه کار سامبره مو


سامبره مو یک تکنیک مدرن  است. سامبره در واقع ترکیبی از تکنیک های آمبره مو و بالیاژ مو است. سامبره مو شباهت بسیار زیادی با روش آمبره داشته و همانند تکنیک آمبره ریشه موها رنگ تیره تری دارد و هر چه به سمت ساقه نزدیک تر می شویم، رنگ مو روشن تر می شود.


آمبره مو
آمبره مو

نمونه کار آمبره مو


آمبره مو سبک جدیدی از تکنیک لایت مو می باشد که مو از ریشه تیره به سمت ساقه ی بسیار روشن می شود. در این مدل، رنگ مو در قسمت ریشه مو تیره است، اما هر چه به سمت نوک موها نزدیک تر می شویم، رنگ آن روشن تر می شود. به عبارتی نوعی مدل رنگ سایه روشن است.


کوتاهی مو
کوتاهی مو

نمونه کار کوتاهی مو


کوتاهی مو علاوه بر آقایان برای خانم ها نیز دارای جذابیت می باشد. امروزه به دلیل پیشرفته تر شدن صنعت مد مدل موی کوتاه برای خانم ها یک ترند به حساب می آید. داشتن ظاهرى آراسته و زيبا ميتواند از دغدغه هاى مهم هر آدم موفقی باشد.


کاشت ناخن
کاشت ناخن

نمونه کار کاشت ناخن


زیباتر شدن از مهم ترین دلایل تمایل خانم ها به کاشت ناخن می‌باشد زیرا داشتن دست های زیبا در گرو داشتن ناخن های زیباست. مراجعه به متخصصین در این زمینه و شناخت اصول کلی و رعایت بهداشت در وسایل و مراحل کار موضوعاتی است که برای کاشت ناخن حتما باید به آن توجه نمود


بافت مو
بافت مو

نمونه کار بافت مو


بافت مو نیز مانند سایر کارهای زیبایی طرفداران خاص خود را دارد. بافت مو نیز مانند تکنیک لایت مو و رنگ مو  ازتنوع بسیاری برخوردار می باشد.آراستگی مو با استفاده انواع مدل بافت دخترانه به جذابیت ظاهری دختران و زنان می‌افزاید.


سلامت موهای خود را به من بسپار

سالن زیبایی آساره ارائه دهنده ی کلیه خدمات زیبایی


بهترین خدمات در بهترین آرایشگاه تهران


کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد