سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو



خدمات

دکلره کامل مو

تلفن رزرو : 09058903520

قیمت دکلره کامل مو


دکلره کامل مو چیست؟

دکلره مو ممکن است در دیدگاه اول سخت و ترسناک تر از رنگ مو به نظر آید. دکلره حاوی نمک های پرسولفات است. ترکیبات حاوی پرسولفات خاصیت اکسندگی دارند. در نتیجه این ترکیبات ملانین یا رندگدانه مو را اکسید می نمایند. ترکیبات پر سولفات دارای پیوند O-O می باشند.

از طرفی دیگر دکلره باید با یک ماده فعال کننده یعنی همان اکسیدان ترکیب گردد. اکسیدان یا همان آب اکسیژنه حاوی پیوند HO-OH می باشد. در نتیجه واکنش شیمیایی گونه فعال OOH به ملانین مو حمله می نماید. سپس ملانین مو اکسید می گردد. در نتیجه حذف رنگدانه ها مو بی رنگ می شود. مش کلاهی با دکلره مو متفاوت می باشد

پایه های دکلره :

1– قرمز

2- قرمز نارنجی

3- نارنجی

4- نارنجی قرمز

هرگاه مو به رنگ های بالا برسد یعنی مو در حد دکلره ی ضعیف رنگ باز کرده و بیش از آن مقاومت ندارد . بنابراین می توان از رنگهای حاوی قهوه ای متوسط( پایه ی چهار) بلوطی،آکاژو، فندقی تیره ، مسی و قهوه ای صدفی بر این پایه دکلره استفاده کرد.

5- نارنجی زرد

6- زرد نارنجی

7- زرد یا پاستیل

این سه پایه دکلره ی ، پایه متوسط نام دارد که می توان از رنگهای آکاژو، قهوه ای روشن، بلوند تیره، رنگهای خاکستری رنگ پایه ی پنح و شش برای رنگ مو انتخاب کرد.

8- زرد روشن

9- زرد خیلی روشن

10- پلاتینه تا سفید

این پایه ها، دکلره ی قوی نامیده می شوند که می توان از رنگهای بلوند روشن. بلوند طلایی. بلوند خاکستری و بلوند زیتونی بر روی دکلره استفاده کرد.

دکلره کامل مو
دکلره کامل مو

روش انجام دکلره:

پیش از انجام دکلره برای جلوگیری از آسیب به پوست؛ بهتر است اطراف صورت را چرب شود . همچنین در روزی که قرار است دکلره کنید نباید موها توسط شامپو شسته شوند.

یک پیمانه پودر دکلره را با 120 میل اکسیدان را ترکیب نمائید . البته این مقدار به میزان موها بستگی دارد.

برای انجام دادن دکلره توسط خود به دو آینه برای دیدن موهای پشت سر نیاز دارید.

موها را از فرق سر به طور افقی به دو دسته تقسیم کنید. در کل چهار دسته مو باید برروی سر داشته باشید هر دسته را با استفاده از کلیبس بزرگ جدا کنید.

برای شروع از پشت سر از دسته عقب سر بخشی از موها را جدا کرده و با استفاده از قلم رنگ مو با فاصله یک سانتی متر از ریشه مو را به مواد آغشته کنید. مرحله به مرحله این رشته ها را جدا کرده و موها را به موا پد آغشته نمائید تا کل موها تمام شوند.

همانطور که در دنیای مد نمناک توضیح داده ایم پس از رسیدن قسمت ریشه به پایه دکلره ساقه ، موها را با آب ولرم آب کشی کنید و سپس با شامپوی مخصوص و نرم کننده ، موها را با دقت بشوئید تا مواد دکلره روی موها نماند.

موها را با حوله خشک کرده و به موها 20 تا 30 دقیقه استراحت دهید.

نحوه انتخاب پودر دکلره مناسب

برای شاخت انتخاب دکلره مناسب بایستی بدانید. 

-پودر دکلره سفید : رایج ترین پودر دکلره

-پودر دکلره آبی : ضد نارنجی

– پودر دکلره سبز : ضد قرمزی

-پودر دکلره بنفش : ضد زردی

-پودر دکلره زغال : خاصیت ریموور و رنگبری

-پودر دکلره یخ : خاصیت خنک کنندگی مو 

-دکوکرم : مواد دکلره به صورت کرم مانند در آمده است. در ترکیب با روغنهای معدنی

نکات مهم برای انجام دکلره مو

اگر قصد دارید موهای خود را دکلره کنید یا قبلا موهای خود را دکلره کرده‌اید، لازم است حتما به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • پس از بلیچینگ، برای نرم شدن موهای خود و افزایش لطافت آن، بهتر است از نرم کننده ها استفاده کنید.
  • در نظر داشته باشید که برای دکلره کردن موهای خود هر ماه نهایتا یک بار این کار را انجام دهید. در غیر این صورت موهای شما خشک و شکننده خواهد شد.
  • اگر قصد دارید برای رنگ پذیری سریع موهای خود از وسایل گرمایشی همانند اتو یا سشوار استفاده کنید، در نظر داشته باشید که گرمای آن باید بسیار ملایم باشد تا باعث خرد شدن موها نشود.
  • حتما پس از بلیچینگ و شستشوی موها، آن را به کمک کاندیشنر مو تقویت کنید تا رطوبت موها تامین شود. مراقبت از موهای رنگ شده با دکلره بسیار مهم است.
  • برای شستشوی موها از مواد دکلره، اجازه دهید نرم کننده یا کاندیشنر حدود ۱۵ دقیقه بر روی موهای شما بماند و سپس آن را با آب شستشو دهید.

مزیت دکلره کامل

یکی از پرطرفدارطرین تکنیک ها در بین بانوان می باشد


مزیت دکلره کامل

اگر به داشتن موهایی به رنگ روشن یا فانتزی علاقه مند هستید حتما این تکنیک را امتحان کنید



دکلره کامل مو

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد