سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو



دکلره کامل


نمونه کار دکلره کامل


دکلره یا دکلراسیون به زبان ساده به عمل برداشتن رنگ مو گفته می شود؛ که نتيجه ی آن تغيير رنگ پیگمنت های مو یا رنگدانه های مو از ساختمان مو بوده و رنگ مو را از تیره به روشن تبدیل ميکند .



دکلره کامل مو

دکلره کامل یکی از خدمات محبوب و رایج در صنعت آرایش و زیبایی موهای زنانه است. در این خدمت، رنگ کاملاً از ریشه تا انتهای موها پوشش داده می‌شود و موها به رنگ دلخواه مشتری رنگ شده و زیبایی آن‌ها افزایش می‌یابد.

این خدمت برای کسانی مناسب است که قصد تغییر رنگ موی خود را دارند و می‌خواهند از رنگ طبیعی موهای خود دور شوند. همچنین، دکلره کامل به عنوان روشی برای پوشش دادن موهای خاکستری و یا نیز پوشش دادن رنگ قبلی موی مشتری که به صورت ناهموار بوده باشد، استفاده می‌شود.

این خدمت به دلیل داشتن اثر برای مدت زمان طولانی و قابلیت تنوع رنگی، درخواست بسیاری از مشتریان سالن‌های آرایشی و زیبایی را به خود جلب کرده است.

مواد اولیه دکلره مو از قرار زیر است:

پودرهای دکلره ی مختلفی در بازار موجود است. ولی به طور کلی پودر دکلره به سه دسته اصلی تقسیم می‌شود:

  • پودر دکلره سفید که خیلی ضعیف است و معمولا برای موهای نازک و حساس و رنگ شده کاربرد دارد.
  • پودر دکلره آبی که قوی تر از پودر دکلره سفید است و برای موهای سالم، طبیعی و مشکی به کار برده میشود.
  • پودر دکلره بنفش که روند ضعیف و کندی دارد و برای موهای خیلی حساس ضعیف به کار برده میشود. ولی بیشترین استفاده از آن برای دکلره کردن مو های صورت و بدن است.

دومین چیزی که برای دکلره کردن مو لازم است، اکسیدان میباشد.

اکسیدان ماده ایست که برای تکمیل کردن پودر دکلره و به عنوان یک کاتالیزور از آن استفاده می شود که به سه گروه تقسیم می شود:

  • اکسیدان ۱۲ درصد یا شماره ۳ که برای دکلره و هایلایت موهایی به رنگ مشکی و بسیار تیره و زمخت استفاده میشود که نسبت به مواد دکلره واکنش ضعیفی از خود نشان می‌دهند.
  • اکسیدان ۹ درصد یا شماره ۲ که برای دکلره یا هایلایت کردن موهای از جنس معمولی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • اکسیدان 6 درصد یا شماره 1 که برای دکلره کردن یا هایلایت موهای بسیار نازک و آسیب پذیر و حتی دکلره صورت و بدن به کار میرود.

دکلره بر روی موهای طبيعي و غیر طبيعي:

۱- چنانچه مو طبيعي باشد بعد از دکلره از رنگ تیره به رنگ زرد خيلي روشن و تا پلاتینه تغيير ميکند .

۲- چنانچه قسمتی از موها رنگ شده باشد و یا دریچه های مو خيلي ریز باشد امکان دارد بعد از دکلره رنگ مو به قرمزی یا نارنجی بزند.

۳- اگر مو قبلا به وسیله ی رنگهای گیاهی یا خضاب و حنا و رنگهای تیره ی شیمیایی رنگ شده باشد، دکلره به سختي انجام شده یعنی تنها به رنگ سبز می رساند.


کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد