سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو



خدمات سالن زیبایی

کوتاهی و موخوره گیری

انواع خدمات کوتاهی با قیچی، موزر، کارت لیزری، موخوره گیری و استاایل مو


کوتاهی مو یکی از واجبات برای سلامت مو می باشد. کوتاهی به همراه موخوره گیری هر دوماه یکبار سلامت موهای شما را تضمین می کند. ما در آرایشگاه آساره به زیباتر شدن موهای شما کمک می کنیم .

یکی از موارد مهم در انتخاب مدل مو، دانستن نحوه صحیح کوتاهی مو است.

اندازه و کنترل قد مو

درست کوتاه کردن و اندازه قد موها، زاویه انگشتان، درست گرفتن قیچی و … همه ی این موارد بستگی به اساس و پایه کوتاهی مو دارد. همچنین تمام کسانی که در این کار تخصص دارند می دانند که باید قوانین کوتاهی را به درستی انجام دهند تا موجب هیچ خطایی نشوند و نتیجه خوبی را به دست آورند. برای هر آرایشگری مهم است که با تمام قوانین و اصول کوتاهی آشنا شوند و سطح خود را بالا ببرند.

قد و اندازه مو چیست؟

قد و اندازه مو همان حرکات عمودی مو است که هنگام تقسیم بندی می توانیم موها را از هر قسمت عمودی و افقی و یا حتی مورب جمع کنیم و به بخش های متعدد تقسیم کنیم.

نقش اندازه و ارتفاع مو

تغییر اندازه قد و ارتفاع مو به صورت عمودی است. اینکه چگونه حجم مو را کم و یا زیاد کنید همگی بستگی به اندازه و قد مو و تقسیم بندی که شما هنگام کوتاهی انجام میدهید دارد.

کوتاه کردن موها در حالت طبیعی

هنگامی که موها به سمت پایین در حالت عادی شانه می شود، روش خوبی برای کوتاه کردن اندازه و قد آن است و تعادل مناسبی بین قد و حجم موها برقرار می شود. هنگام کوتاهی قد بهتر است که موها را به سمت بالا بلند و کوتاه نکنیم.

کم کردن حجم و تراکم دور مو

برای کم کردن حجم مو از دور مو بهتر است که موها را به صورت عمودی از قد کوتاه کنیم. بهتر است که موها را یا در زاویه 90 درجه نگهداشته و کوتاه کنیم یا در حالت عادی عمودی کوتاه کنیم.

کوتاهی موها از دور

وقتی که موها را در زاویه 90 درجه گرفته و کوتاه میکنیم نه قد زیادی از دست می دهیم و نه حجم موها بیش از اندازه از بین می روند. این روش، روش بهتری نسبت به کوتاه کردن موها از بالاست. در این تکنیک موها در حالی که خشک هستند از هر طرف به صورت عمودی از پایین کوتاه می شوند و می توانید به راحتی به اندازه دلخواه قد موهایتان را کوتاه کنید.

از شر موخوره ها خلاص شوید

ما به شما کمک می کنیم که موهای سالمی داشته باشید


استایل خود را زیباتر کنید

با موخوره گیری و استایل مو، چهره ای متفاوت داشته باشید




کوتاهی مو

1 دیدگاه

  • تینا

    2024/02/18 در 17:00

    خیلی مسلط به کار و با علاقه انجام دادن من خیلی راضی بودم … پیشنهاد میکنم ک حتما از ایشون کمک بگیرین برای زیبایی موهاتون 🙏🌸💯

    پاسخ

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد