سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو



بوتاکس مو


نمونه کار بوتاکس مو


بوتاکس مو یک روش آب رسانی به موهاست و برای از بین بردن وز و خشکی موها و یا ترمیم موهایی که در اثر دکلره یا رنگ کردن زیاد آسیب دیده اند استفاده می شود.



مزایای بوتاکس مو 

اگر موهای خشکی داشته باشید احتمالا با مشکلاتی مثل موخوره، وز شدن مو و حجیم شدن مو به خاطر وز موها مواجه شده‌اید.

بوتاکس مو یک روش رایج درمانی است که در سالن‎های زیبایی مانند سالن زیبایی آساره بیوتی انجام می‌شود. معمولا افرادی از این روش استفاده می‌کنند که به دنبال موهایی صاف‌تر، درخشان‌تر و سالم‌تر هستند. هدف بوتاکس مو کاهش وز شدن موها و در عین حال صاف‌تر و پرپشت‌تر کردن آن است.

اگر موهای شما کم آب (دهیدراته) است، به‎طور طبیعی موهای مجعد دارید، موهای خود را اغلب رنگ می‎کنید، از وز موهایتان رنج می‎برید و دائم در عذاب هستید، یا در آب و هوای مرطوب زندگی می‎کنید، انجام بوتاکس مو می‎‏تواند برای شما نجات بخش باشد و تقریبا مانند یک معجزه عمل کند.

مواد تشکیل دهنده ی بوتاکس مو

محصولی که در این روش استفاده می‌شود یک ترکیب غیرشیمیایی است و ممکن است محتویات متفاوتی داشته باشد ولی معمولا شامل ویتامین B5، ویتامین E، کمپلکس کلاژن، آنتی‌اکسیدان‌ها، روغن‌های مغذی و… است.

از جمله مواد مغذی که در بوتاکس مو وجود دارد به شرح زیر است:

  • روغن خاویار
  • پپتید BONT-L
  • ویتامین B5
  • ویتامین‌های E
  • کلاژن

این ترکیبات موهای شما را تغذیه می‌کنند و با رادیکال‌های آزاد برای پیشگیری از علائم پیری، مبارزه می‌کنند و تارهای آسیب‌دیده‌ی مو را ترمیم می‌کنند. کلاژن موجود در این محصول، به ترمیم بیشتر موهای شما کمک می‌کند، در حالی که روغن‌های موجود در آن، برای نرم شدن موها و درخشان شدن آن مفید است.

نحوه‌ی استفاده از محصول، مقدار محصول و شیوه‌ی کار به میزان آسیب‌دیدگی موهای شما بستگی دارد. به‌همین دلیل در جلسه‌ی اول، آرایشگر مربوطه اول موهای شما را به‌دقت بررسی می‌کند. بسته به بافتی که از موی خود انتظار دارید و نتیجه‌ی نهایی که مد نظر شماست، مدت‌زمان استفاده از بوتاکس مو روی موهای شما ممکن است بین ۲۰ دقیقه تا یک ساعت باشد.

چه کسانی می‌توانند از بوتاکس مو استفاده کنند؟

در کل بوتاکس مو برای انواع مو ایمن در نظر گرفته می‌شود و در کمک به درمان موخوره، موهای بسیار ظریف و کم حجم و کدر، موی آسیب‌دیده، موی وز شده و صاف کردن مو استفاده می‌شود.

مراقبت‌های بعد از انجام بوتاکس مو

  • تا سه روز پس از انجام بوتاکس، موهایتان را نشویید
  • هنگام شستشوی سر از شامپوی بدون سولفات استفاده کنید
  • تا سه روز موهایتان را با کش، گیره کلیپس نبندید و پشت گوش نیندازید.
  • از ماسک موی مناسب استفاده کنید و ماسک مو را هنگام آیکشی کامل نشویید
  • بعد حمام و شستشوی مو از سشوار به روش صحیح استفاده کنید و موهایتان را به طور کامل خشک کنید.

ماندگاری بوتاکس مو

معمولا افرادی به بوتاکس مو روی می آورند که موهای آنها بر اثر حرارت یا رنگ کردن آسیب دیده است. این روش باعث ترمیم، شادابی و درخشندگی مو می شود و ماندگاری آن بستگی به جنس موی افراد و مواد بوتاکس دارد. معمولا ماندگاری این روش بین 4 تا 6 ماه است  . برای افزایش ماندگاری بوتاکس مو باید از شامپوهایی استفاده کنید که حاوی سولفات کمتری باشند.

مزیت های بوتاکس مو

رطوبت اضافه را می‌گیرد:

موها برای سالم ماندن و بدون این که شکستگی رخ بدهد، به رطوبت و آبرسانی و درمان‌های عمیق نیاز دارد، مانند: بوتاکس کردن مو برای رطوبتی کردن تارهای مو و خاصیت ارتجاعی بخشیدن به موها‌‌.

نرمی و درخشندگی را به مو می‌بخشد:

اگر موهای شما به صورت کدر دیده می‌شوند، احساس زبری می‌کنید و به روغن‌های مغذی نیاز دارید، بوتاکس کردن مو می‌تواند حالت درخشندگی را به موهای شما ببخشد.

تارهای مو را صاف می‌کند:

بوتاکس کردن مو می‌تواند به روغن‌های کوتیکول کمک کند و باعث پرتر به نظر رسیدن مو و کم‌تر کردن وز‌های مو شود.

 


کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد