سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو

نمونه کارهای آساره

در این بخش نمونه کارهای انجام شده در سالن زیبایی آساره را مشاهده می کنید

شما بسیار ارزشمند هستید و می بایست در بهترین سالن زیبایی تهران خدمات دریافت کنید


رنگ و لایت
نمونه کار بالیاژ نسکافه ای

نمونه کار بالیاژ نسکافه ای


بالیاژ مو روش و یکی از سبک های رنگ مو می باشد که در سالن زیبایی با استفاده از دست به صورت آزاد و بدون استفاده از فویل انجام می شود. اگر به رنگ نسکافه‌ای علاقه دارید ولی نمی‌خواهید تمام حجم موی خود را رنگ کنید، بالیاژ نسکافه‌ای را که در مطلب به شما پیشنهاد می‌دهیم.


سالن زیبایی اقدسیه
نمونه کار بالیاژ کاراملی

نمونه کار بالیاژ کاراملی


بالیاژ مو یکی از انواع تکنیک لایت مو می باشد که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد.بالیاژ کاراملی یه نوع دیگر از  رنگ مو می باشد که طرفداران بسیاری دارد.کسانی که به دنبال گزینه ها و رنگ مناسب بالیاژ برای پوست گندمی هستند، باید به دنبال تناژ و رنگهای کاراملی ( بالیاژ کاراملی )  و یا قهوه ای بروند.


آمبره مو
نمونه کار بالیاژ پلاتینه

نمونه کار بالیاژ پلاتینه


بالیاژ مو یکی از جدیدترین و بهترین تکنیک های لایت مو در جهان است که باید قبل و بعد از انجام آن به نکاتی توجه کنید تا رنگ مویی شیک و جذاب داشته باشید.در مدل بالیاژ پلاتینه ، هایلایت های پلاتینه به مشتریان بلوند شما تمام آن چیزی را که از رنگ مو میخواهند میدهد.

 


بالیاژ بژ
نمونه کار بالیاژ بژ

نمونه کار بالیاژ بژ


رنگ مو  و بالیاژ مو از جمله پرطرفدارترین تکنیک های هایلایت مو در آرایشگاه زنانه می باشد. بالیاژ بژ از ترکیب رنگ دودی و طلایی به دست می آید که مانند بالیاژ یخی، و بالیاژ طلایی از محبوب ترین رنگ ها در بین بانوان می باشد.


بالیاژ یخی
نمونه کار بالیاژ یخی

نمونه کار بالیاژ یخی


سالن زیبایی آساره را می توان بهترین سالن زیبایی در اقدسیه دانست. در این آرایشگاه انواع خدمات انجام می شود. به عنوان نمونه بالیاژ یخی را می توان نام بردوبرای رسیدن به این رنگ، مو  باید به پایه بالای 10 برسد که از جمله پرطرفدار ترین رنگ ها در بین بانوان می باشد.


بالیاژ طلایی
نمونه کار بالیاژ طلایی

نمونه کار بالیاژ طلایی


بالیاژ طلایی را می توان از خوشرنگ ترین رنگ ها در تکنیک های لایت مو و رنگ مو  دانست. این رنگ ازتنوع بسیاری برخوردار می است. رنگ موی طلایی جزو رنگهای همیشه مد است و پرطرفدارترین رنگ بلوند به شمار می رود که در بین تمام بانوان جایگاه خاصی دارد.


سلامت موهای خود را به من بسپار

سالن زیبایی آساره ارائه دهنده ی کلیه خدمات زیبایی


کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد