سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو



بالیاژ طلایی


نمونه کار بالیاژ طلایی


رنگ موی طلایی جزو رنگهای همیشه مد است و پرطرفدارترین رنگ بلوند به شمار می رود که در بین تمام بانوان جایگاه خاصی دارد و تقریبا هر خانمی برای یک بار هم که شده دوست دارد رنگ موی طلایی را تجربه کند .



بالیاژ طلایی چیست؟

رنگ مو طلایی از رنگ های گرم می باشد در کنار تمامی رنگ موهای قهوه ای جذابیت و زیبایی خاص خودش را دارد مثلا می توانید زمینه موی خود را شکلاتی کنید و روی آن با کلاه یا فویل لایت طلایی در بیاورید .

رنگ طلایی روشن در کنار رنگ قهوه ای تیره با یکدیگر کنتراست زیبا و چشم نوازی را ایجاد می کند به این ترتیب که می توانید زمینه موی خود را تیره کنید و روی آن یا مش فویلی طلایی یا مش کلاهی طلایی یا آمبره طلایی در بیاورید این ترکیب برای خانم هایی که طرفدار رنگ زمینه تیره هستند و روشنی زیاد دلشان را می زند پیشنهاد خوبی است و رنگ طلایی خودش را خیلی زیبا نشان میدهد .

برای چه کسانی بالياژ مناسب است؟

اگر به دنبال رنگی ملایم، سایه‌هایی روشن و با نگه‌داری ساده هستید پس به سراغ بالیاژ بروید. همچنین در صورت تمایل به انتخاب‌های متنوع‌تر، بالیاژ مو روش بهتری به نظر می‌آید. البته برای این کار نباید قبلا موهایتان را رنگ کرده باشید.

اما وقتی موهایی با رنگی برجسته و کنتراست بالا می‌خواهید، بالیاژ مناسب شما نیست. پس اگر توانایی مراقبت از رنگ موی‌تان را دارید، هایلایت گزینه‌ی مناسب شما است. با انجام آن نیز از رنگ مویی یک‌دست بهره‌مند می‌شوید.

چگونه از بالیاژ مراقبت کنیم؟

انجام بالیاژ مو چندان سخت نبود. اما برای حفظ کیفیت آن باید به نکاتی توجه کرد. برخی از آن‌ها عبارتند از:

تجدید رنگ:

موهای خود را هر چهار ماه یکبار مجددا رنگ کنید. نسبت به هایلایت این روش مراقبت کم‌تری می‌خواهد، اما این به معنای جواز بی‌خیالی نیست. البته نیازی نیست مداوم درگیر رفت‌وآمد به سالن باشید. به راحتی می‌توانید بالیاژ را در خانه تجدید کنید.

جلوگیری از تغییر رنگ مو:

در صورتی که موهایتان کم‌رنگ شد از تونر یا شامپوی فلفل استفاده کنید. این نوع مواد می‌توانند تن رنگی زرد یا نارنجی را از روشن به خنثی تبدیل کنند.


برای حفظ سلامت مو از شستشوی بیش از حد آن اجتناب کنید. پس نیازی نیست که یک روز در میان به حمام بروید. استحمام به فاصله‌ی دو روز می‌تواند به حفظ نشاط موها منجر شود. اگر هم تعریق زیاد سر برای‌تان قابل تحمل نیست، برای راحتی بیشتر از بهترین شامپوها برای موهای چرب استفاده کنید.

انتخاب شامپو مناسب:

برای جلوگیری از آسیب به موها به سراغ شامپوهای بدون سولفات بروید. این ماده در شامپوهای معمولی موجود است و باعث خشکی موی شما خواهد شد. پس هنگام خرید به ترکیبات روی بسته حتما دقت کنید.

استفاده از نرم‌کننده:

یک نرم‌کننده باکیفیت بخرید و حداقل هفته‌ای یکبار با آن سرتان را بشویید. حواستان مخصوصا به قسمت‌های انتهایی مو باشد.

محفاظت از مو:

اتوی مو و سشوار توانایی آسیب به موهای شما را دارند. اگرمی‌خواهید از این وسایل کنید، پس حتما اسپری محفاظ مو نیز به همراه داشته باشید.

اجتناب از آب شور:‌

آب شور یا دارای کلر می‌تواند رنگ موی شما را خراب کند. پس وقتی به استخر یا دریا می‌روید، از خیس شدن موهای خود جلوگیری کنید. استفاده از کلاه شنا نیز به شما یاری می‌رساند.


3 دیدگاه

  • ریحانه

    2023/12/03 در 16:36

    سلام قیمت موی تا سرشانه چقدر میشه؟

    پاسخ

    • asareh

      2023/12/03 در 16:37

      سلام یه عکس از پشت موهاتون به شماره داخل سایت واتساپ کنید

      پاسخ

    • مدیریت

      2024/04/28 در 07:55

      عکس موهاتون رو به واتساپ این شماره ارسال کنید 09058903520

      پاسخ

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد