سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو



بالیاژ یخی


نمونه کار بالیاژ یخی


رنگ مو یخی نمونه ای از رنگ مو هایی است که چندین سال در لیست رنگ های موی ترند سال آن ها را میتوانیم مشاهده کنیم. 



بالیاژ یخی چیست؟

یک رنگ موی روشن که تم سرد دارد و به رنگ سفید کم رنگ است و رنگ های ظریفی از بژ دارد مشخصه رنگ بلوند یخی است. اگر موهای شما صاف و بلند است سامبره، بالیاژ یا هایلایت یخی را امتحان کنید و اگر موهای کوتاهی دارید، مش یخی را از دست ندهید. سلبریتی های مختلفی در سال های متمادی در مراسم های مختلف بالیاژ یخی را برای مو های خود انتخاب نموده اند. 

رنگ های پوست ایده آل برای بالایاژ بلوند یخی

رنگ موی یخی معمولا جزو رنگ هایی است که به همه افراد می آید، اما با این حال افراد دارای پوست های تیره یا صورت های کشیده با این رنگ مو جذابیت بیشتری پیدا می کنند.

به طور کلی برای انتخاب رنگ مو بهتر است از آرایشگرها مشورت بگیرید؛ زیرا این افراد با تجربه خود به راحتی می توانند بهترین گزینه را به شما پیشنهاد بدهند.

رنگ موی یخی می تواند برای افراد مشهور و تاثیرگذار و همچنین طراحان و افراد فعال در صنعت مد، انتخابی جسورانه باشد و به آنها کمک کند تا همواره همچون الماس بدرخشند.

مشورت با آرایشگر

قبل از انجام بالیاژ و انتخاب رنگ بلوند یخی، بسیار مهم است که عوامل مختلفی را در نظر بگیرید و با آرایشگر خود گفتگوی آزاد داشته باشید.

«اگر می‌خواهید یک بالیاژ بلوند یخی تهیه کنید، به شدت توصیه می‌کنم که نگاهی به بودجه خود بیندازید تا مطمئن شوید که می‌توانید آن را حفظ کنید. قرار نیست در یک قرار به نتایج بلوند یخی برسید. برای رسیدن به نتیجه دلخواه، بیش از یک مورد طول می‌کشد، و سپس برنامه‌ریزی کنید که هر چهار هفته یک بار برای یک تونر یا لعاب به‌علاوه قرار ملاقات معمولی‌تان برای تازه‌سازی بالیاژ مراجعه کنید.»

یکی دیگر از مسائل مهمی که متذکر می شویم بر لزوم نگهداری از موهای خود در منزل با استفاده از محصولات حرفه ای برای حفظ یکپارچگی مو و رنگ سرد یخی است.  میانگین مدت زمان انجام  برای یک بالیاژ سرد و یخی از ابتدا تا انتها معمولاً حدود 5 تا 6 ساعت است، بنابراین مهم است که زمان کافی برای این فرآیند اختصاص داده شود.

ویژگی های رنگ موی یخی

رنگ موی یخی یکی از جذاب ترین و خاص ترین بلوندها است که معمولا خانم ها و آقایانی که به این رنگساژ سرد علاقه دارند، آن را انتخاب می کنند. رنگ یخی در حقیقت یک رنگ موی روشن با تناژ سرد است که همانند بلوند پلاتین و بلوند یخی، رنگ بسیار روشنی دارد. این در حالی است که در رنگ موی بلوند یخی به جای رنگ سفید مرواریدی روشن، از ته رنگ های سرد بنفش و آبی استفاده می شود تا موها درخشندگی بیشتری داشته باشند.

اگرچه ممکن است سفید و روشن کردن موها همچون برف برای موهای روشن آسان تر از موهایی با پایه تیره تر باشد، اما کاری غیر ممکن نیست. بنابراین اگر موهای تیره ای دارید، در روشن کردن آن عجله نکنید. تنها کافی است که صبر و حوصله کافی داشته باشید تا بتوانید به این رنگ جذاب و هیجانی دست پیدا کنید. حتی گاها ممکن است به چند جلسه نیاز داشته باشد تا به رنگ موی بلوند یخی مورد نظر خود برسید.

از آنجایی که رنگ یخی نیاز به موهای دکلره شده دارد، این کار حتما باید توسط متخصص انجام شود؛ زیرا حساسیت این رنگ و احتمال آسیب دیدگی موها بسیار زیاد است. در عین حال مراقبت پس از رنگ را نیز نباید فراموش کنید؛ زیرا علاوه بر محافظت از مو، از ایجاد موخوره و آسیب به موها جلوگیری می کند و موجب می شود.


کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد