سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو



مش کلاهی


نمونه کار مش کلاهی


مش با کلاه یکی از روش های رایج در لاین رنگ مو و مش است. در مش کلاهی مو از یک کلاه برای رنگ کردن موها استفاده می شود.در مش کلاهی زمینه مو تیره است و می تواند رنگ طبیعی موهای فرد باشد. 



مش کلاهی چست؟

یکی از طبیعی‌ترین مدل‌های رنگ و مش مو، استفاده از از متد کلاهی بوده که در نهایت، مش سوزنی شکلی را برروی تارهای مو ایجاد خواهد کرد. در این متد، از کلاهی استفاده شده که دارای روزنه‌هایی برروی سطح است. این کلاه برروی سر قرار گرفته و سپس با استفاده از ابزار مخصوص، دسته‌ای از تارهای مو از آن خارج می‌شود.

بدین ترتیب، متخصص سالن زیبایی، نظارت دقیقی بر حجم و تعداد تارهای مو داشته و هر دسته را به ترتیب رنگ و مش خواهد کرد. این روش، به زمان نسبتا بالایی نیاز داشته، اما رنگ و مش مو ایجاد شده برروی تارها، ماهیت طبیعی داشته و از لحاظ زیبایی، بسیار چشم‌نواز است.

لوازم مورد نیاز برای مش کلاهی:

  • کلاه استاندارد برای مش
  • قلاب باریک برای خارج کردن موها از کلاه. 
  • پودر مخصوص دکلره
  • اکسیدان برای روشن نمودن موها
  • روغن های چرب کننده و سشوار

انجام مش با روش‌ های مختلفی امکان‌ پذیر می‌ باشد که یکی از روش‌ های پرطرفدار و محبوب، مش با کلاه می‌ باشد. اگر جزو آن دسته از بانوانی باشید که علاقه ی زیادی به انجام مش دارید و چندین و چند بار در طول سال موهای خود را مش می‌ کنید، قطعاً می‌ دانید که انجام مش با کلاه چقدر راحت است و می‌ توان با استفاده از کلاه مخصوص مش حتی موها را در منزل و بدون تجهیزات سالن‌ های آرایشی نیز مش کرد. البته قبل از انجام این روش از مش، باید آموزش رنگ و مش با کلاه را تحت نظر یک مدرس حرفه‌ ای فرا بگیرید.

برای مش کردن مو با کلاه، از یک کلاه مخصوص مش استفاده می شود. این کلاه دارای سوراخ های کوچکی است که در تمام قسمت های سر به طور یکسان تقسیم شده است. روش مش کردن با کلاه به این صورت است که کلاه باید روی سر فیکس شود و دسته های کوچک مو از کلاه بیرون کشیده و هایلایت مورد نظر روی آن اجرا می شود.

معمولا مش های کلاهی پس زمینه ی تیره دارند. حتی رنگ طبیعی موی فرد هم می‌ تواند به عنوان رنگ زمینه به حساب بیاید. تیره بودن و طبیعی بودن رنگ پس زمینه در مش کلاهی از جمله عوامل مهم محبوبیت این روش مش مو به شمار می‌ آید. زیرا هر چقدر که پس زمینه دارای رنگ تیره‌ تر باشد، چهره ی افراد جوان‌ تر و جذاب‌ تر خواهد بود.

کلاه مش چیست؟

کلاه مش کلاهی است از جنس پلاستیک و سیلیکونی که برای مش کردن موها از ان در آرایشگاه استفاده می شود. کلاه مش به دو دسته یک بار مصرف و چند بار مصرف تقسیم می شود.

کلاه مش چند بار مصرف از جنس فو و یا سیلیکون است و دوام بیشتری دارد. کلاه های مش دارای سوراخ هایی در سطح خود است که پس از قرار دادن آن روی موها، با وسیله یک میله فلزی و یا سر تیز شانه های باریک، دسته های دلخواهی از موها انتخاب و بیرون کشیده می شود تا دکلره شود.
استفاده از کلاه مش، از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تو و ارزان تر از روش فویلی است. همچنین با توجه به اندازه و حجم موها استفاده از کلاه مش جز روش های سریع مش مو است.

به دلیل سیلیکونی بودن جنس آن می توان از این کلاه چندین بار استفاده نمود. البته بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه کلاه مش را برای موهای بلند و یا فر توصیه نمی کنند.


کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد