سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو



اولاپلکس تراپی


نمونه کار اولاپلکس مو


اولاپلکس تراپی  روشی است که پیوندهای دی ­سولفیدی آسیب ­دیده در موهایتان که در اثر دکلره، رنگ مو، ریباندینگ مو، براشینگ و …شکسته شده اند را بطور دایم بازسازی می­ کند.

 



اولاپلکس تراپی یکی از روش هایی است که به بازسازی موها کمک می کند و موهایی را که در اثر رنگ، دکلره و… آسیب دیده اند، صاف، درخشنده و مستحکم می کند. 

اولاپلکس تراپی یکی از جدیدترین خدمات احیای مو است که هم اکنون تنها در سالن های زیبایی تخصصی اجرا می شود. اولاپلکس تراپی با انواع جنس مو سازگار است و ساختار و یکپارچگی مو را بازسازی می کند. حتی برای موهای فر و بافت افرو هم می توان از این تکنیک استفاده کرد بدون اینکه فرها صاف شوند.

اولاپلکس تراپی مزایای زیر را داراست:

تقویت مو:

اولاپلکس به تقویت موها کمک می‌کند و آنها را از داخل به سمت خارج تقویت می‌کند.

حفاظت از موها:

این تراپی , موها را از آسیب‌های محیطی و فرآیندهای شیمیایی مخرب مثل رنگ‌آمیزی و فر کردن مو محافظت می‌کند.

بهبود یکپارچگی موها:

اولاپلکس موها را نرم و انعطاف‌پذیر می‌کند و یکپارچگی آن را حفظ میکند.

افزایش ماندگاری رنگ:

اگر شما رنگ مو می‌کنید، اولاپلکس می‌تواند ماندگاری رنگ را افزایش دهد و به شما کمک کند تا رنگ موهایتان تازه و زنده بماند.

اولاپلکس تراپی معمولاً توسط آرایشگران و تکنسین‌های زیبایی در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود، اما محصولات اولاپلکس برای استفاده خانگی نیز در دسترس هستند. برای بهترین نتایج، معمولاً نیاز به چند جلسه تراپی دارید تا موها به‌طور کامل تقویت شوند و به سلامتی برسند.

انواع پلکس موجود در بازار

پلکس فلور اکتیو

برای استفاده نمودن از این پلکس میزان معینی از وان پلکس را با ده برابر آب جوشیده سرد شده مخلوط نموده و در صورت آسیب بسیار زیاد موها با ۴ یا ۵ برابر آب جوشیده سرد شده مخلوط کنید. پس از آن موها را شستشو داده و به خوبی خشک کنید. سپس مواد آماده شده را روی موها اسپری نموده و هر بخشی که اسپری زده شد را به خوبی ماساژ دهید.

دقت داشته باشید که پلکس به کف و پوست سر برخورد نکند. بعد از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه موها را با آب ولرم آبکشی کرده و ماسک مو بزنید.

توجه نمایید که پلکس روغنی بوده و اگر از اسپری آب‌پاش معمولی استفاده می‌کنید هرگز پلکس به موها نخواهد رسید. به این ترتیب باید از اسپری مخصوص روغن پاش برای پلکس تراپی مو استفاده کرده تا با اسپری مواد پلکس به مو برسد.

وان پلکس

موها را در مرحله اول با شامپو قبل از کراتینه مو به خوبی شسته و کاملا خشک نمایید. مواد پلکس را به موها اسپری کرده و نیم ساعت صبر کنید. در طول این نیم ساعت ده دقیقه اول موها را در دمای اتاق قرار داده و ۲۰ دقیقه بعدی را تحت باد گرم سشوار قرار دهید.

بعد از گذشت سی دقیقه اول موها را با شامپو بچه، خیلی سطحی در حدی که تنها چربی اضافه وانپلکس از مو جدا شود شسته و بعد از آن کاملا خشک کنید و مواد کراتین را بزنید. ضمنا جهت حصول نتیجه قطعی، بهتر و سریع‌تر ممکن است وان‌پلکس با بوتاکس‌هایی مثل بوتاکس لونیکس ترکیب شود.

این عمل سبب شده سطح و عمق مو همزمان احیا شده و خیلی زود کار احیای مو انجام شود. این کار برای مواقعی که مو آسیب بسیاری دیده است توصیه می‌شود.

می‌توانید پلکس را به همان مقدار که با آب ترکیب می‌کنید با بوتاکس ترکیب کرده و دقیقا به روش بوتاکس از این ترکیب استفاده کنید.

قیمت پلكس تراپی مو

قیمت مواد پلکس مو چون از خارج کشور تهیه می شه این اواخر با نوسانات دلار بالا رفته است .

و این تاثیر مستقیم در قیمت پلكس تراپی مو می گذارد. البته یکی از مهمترین مولفه های تعیین قیمت پلکس تاپی مو اندازه آسیب و حجم و قد موی مراجعه کننده می باشد.


کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد