سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو



کرابوتاکس


نمونه کار کرابوتاکس


کرابوتاکس مو به درمان کراتین و بوتاکس به طور همزمان گفته می شود. برخی از شرکت ها مانند کراپلکس (Keraplex)، محصولی را تولید کرده اند که حاوی کراتین، بوتاکس، و کلاژن است


شباهت کراتینه و بوتاکس مو در چیست؟

فرایند هر دو درمان بسیار شبیه هم است. معمولا در هر دو حالت اولین کاری که باید انجام دهید شستشو مو با شامپو است. ما از این شامپو برای خلاص شدن از تمام کثیفی ها و چربی هایی که در سر باقی مانده است استفاده می کنیم.

سپس درمان را انجام می دهیم و اجازه می دهیم چند دقیقه بر روی سر بماند. هر دو درمان را می توان در خانه انجام داد.

نحوه ی انجام کرابوتاکس مو

این تکنیک به تنهایی می تواند تمام مزایای بوتاکس و کراتین تراپی را به موهای شما برساند. برخی شرکت های دیگر نیز وجود دارند که محصولات کراتین و بوتاکس خود را به صورت مرحله به مرحله و جداگانه ارائه می دهند.

برای انجام این  کار ابتدا باید موهای خود را با شامپوی کراتینه بشویید، خوب ماساژ‌ دهید، ۲ تا ۳ دقیقه صبر کنید و سپس موهایتان را آبکشی کرده و خشک کنید. در این مرحله باید رطوبت موها را تا ۹۰ درصد از بین ببرید.

در مرحله بعد از محصول بوتاکس کراتینه مو استفاده می کنیم. تمام موها را به این محصول آغشته کنید و سپس با یک پلاستیک کل سر را بپوشانید و به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زیر دستگاه خشک کن به موها حرارت دهید. پس از این مدت موها را با آب گرم آبکشی کرده و با سشوار تا ۹۰ درصد خشک کنید. در نهایت نیز مواد را با استفاده از اتوی مو در ساختار مو تثبیت کنید.

توجه داشته باشید اگر صافی مو برای مراجعه کننده اهمیت داشته باشد قبل از شستشو و بعد از خشک شدن مو، با توجه به سلامتی مو، موها را اتوکشی صحیح انجام می دهیم بعد شستشو و خشک کردن با سشوار را انجام می دهیم

تفاوت بوتاکس مو و کراتینه مو در نتایج آن دو چیست؟

بزرگترین تفاوت در نتایج هر دو درمان، خود نتایج و خروجی آن از نظر ظاهری هستند. هنگامی که در مورد نتایج این دو صحبت می کنیم من همیشه یک نقطه برای جدا کردن نتایج قابل مشاهده از ساختارهای آن می گذارم.

نتایج قابل توجهی با قسمت زیبایی شناسی مو مواجه است. درخشش، ابریشمی بودن و صاف بودن از ویژگی و نتایج قابل مشاهده و بصری آن ها هستند.
سپس نتایج ساختاری که با ساختار درونی موها مرتبط است. به طور گسترده ای می توان گفت که کراتین بیشتر بر روی بخش زیبایی شناسی مو تمرکز می کند ولی بوتاکس بر بخش ساختاری مو تمرکز دارد.
هدف بوتاکس مو در واقع ترمیم ساختار آسیب دیده مو است. تغییرات از داخل داده می شوند. نتیجه یک مو صاف است که در واقع سالم تر و صاف تر از قبل است. بوتاکس مو را مرطوب و بازسازی می کند و به مو حجم می دهد.
هدف از کراتینه مو برگرداندن کراتین از دست رفته مو به حالت طبیعی آن است و این درمان باعث می شود که مو صاف و بدون وز شود.


کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد