سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو



کاشت ناخن


نمونه کار کاشت ناخن


کاشت همان ارایش و تزئین ناخن است که انجام آن روش های مختلفی دارد که طی آن مواد را شبیه ناخن طبیعی و به همان فرم اما زیباتر و اصلاح شده روی ناخن طبیعی می‌گذارند



کاشت ناخن چیست

زیباتر شدن از مهم ترین دلایل تمایل خانم ها به کاشت ناخن می‌باشد زیرا داشتن دست های زیبا در گرو داشتن ناخن های زیباست.

اما این تنها دلیل برای کاشت ناخن نیست، گاهی اوقات مشکلات ناخن ها از جمله بدفرمی و بد رنگی، داشتن ناخن های شکننده و ضعیف، داشتن عادت بد جویدن ناخن و بسیاری عوامل دیگر فرد را به کاشت ناخن متمایل می‌کند.

مراجعه به متخصصین در این زمینه و شناخت اصول کلی و رعایت بهداشت در وسایل و مراحل کار موضوعاتی است که برای کاشت ناخن حتما باید به آن توجه نمود تا کمترین آسیب به ناخن ها وارد شود، شما دارای ناخن های زیبا با فرم و رنگ مناسب شوید.

انواع کاشت ناخن

کاشت ناخن با ژل؛

نوعی از کاشت بدون استفاده از لیکویید که هم بوی نامطبوعی ندارد و هم اینکه به لطف انعطاف بالای خود، دیرتر هم می‌شکند.

کاشت ناخن با پودر؛

در این روش با استفاده از پودر اکریلیک می‌توان ناخن را کاشت. البته در این روش کاشت ناخن، با انواع مختلفی از جمله کاشت ناخن شفاف (رنگ شفافی داشته و ناخن دست از زیر آن مشخص است)، هلویی (با رنگ جذاب و مناسب برای افرادی که به دنبال کاشت طبیعی هستند)، بیبی بومر (ترکیب دو رنگ که در میانه‌ی ناخن با هم تلاقی می‌کنند و گویی محو می‌شوند)، فرنچ (مدلی از کاشت با لبه‌های سفید)، های گریم (گریم ناخن با اشکال گوناگون سه‌بعدی، اکلیلی و…)، ماربل (طرح‌های مرمری و کهکشانی خشک) و… روبرو هستیم.

کاشت ناخن مادر؛

بسیاری از افراد برای اینکه در یادگیری کاشت ناخن در واقع میان‌بری زده باشند، به سراغ آموزش کاشت مادر می‌روند که در واقع دو نوع مختلفی از کاشت ناخن شامل پودر و ژل را هم فرا می‌گیرند که با یادگیری آن‌ها به خودی خود می‌توان به چندین نوع کاشت دیگر هم مسلط شد.

کاشت ناخن با پلی‌ژل؛

به صورت پماد و در دو نوع هارد ژل و سافت ژل به فروش می‌رسد. این نوع کاشت ماندگاری بالایی داشته و بسیار مستحکم است و در عین حال انعطاف بالایی هم دارد.

کاشت ناخن با ژل کاسه‌ای؛

این نوع ژل به صورت قوطی در بازار در دسترس قرار دارد و به دو دسته‌ی هارد و سافت تقسیم می‌شود. این ژل‌ها نه تنها برای کاشت بلکه برای ساخت صدف ناخن و برجسته‌سازی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند و دو رنگ اصلی آن هم هلویی و صورتی برای کاشت ناخن هستند. ژل بیلدر هم دقیقا همین کارها را انجام می‌دهد.

کاشت ناخن با قالب؛

نوعی از کاشت است که با مواد پلی ژل صورت می‌گیرد با این تفاوت که برای موادگذاری از قالب استفاده می‌شود تا فرایند کاشت بسیار آسان‌تر و تمیزتر شود. با این روش، استفاده از سوهان هم تقریبا حذف می‌شود چون قالب خودش به بهترین شکل ممکن مواد را صاف در می‌آورد.

کاشت ناخن با فرمر؛

از این روش برای بلندتر کردن طول ناخن استفاده می‌شود.

دلایل استفاده از کاشت ناخن

اول از هر چیزی می­ توان گفت که کاشت ناخن جنبه زیبایی دارد و قطعا که برای سلامت ناخن­ ها ایجاد نشده است. اما دلیل دیگری علاوه بر زیبایی ناخن­ ها وجود دارد و آن هم این است که کاشت ناخن، از شکستن ناخن­ های شما جلوگیری می­ کند. به این معنا که می­ توانید به مدت یک ماه شکل مورد علاقه را با سایز سلیقه خودتان در ناخن­ ها مشاهده کنید.

ترمیم ناخن کاشته شده

ترمیم ناخن کاشت شده کار آسان تری نسبت به کاشت آن است. برای ترمیم باید از قسمت کوتیکول ناخن وارد کار شوید. به این گونه که ناخن را از آنجایی که رشد کرده، دوباره ضد قارچ و پرایمر بزنید. سپس مواد را همزمان با خیس بودن پرایمر مثل زمان کاشت، روی آن اعمال کنید. در مرحله آخر نیز باید سوهان کشی را انجام دهید.


کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد