سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو



پروبوتاکس


نمونه کار پروبوتاکس


بوتاکس مو یک روش طبیعی برای احیا و بازسازی موهای آسیب دیده است که برای صافی نیمه دائم موها نیز استفاده می شود.



پروبوتاکس مو چیست؟

پرو بوتاکس مو ترکیبی از پروتئین و بوتاکس است و یا پروبوتاکس نیز نام دارد و اسم های زیاد دیگری نیز دارد. ولی بیشترین و آشنا ترین نام هایی که دارند همین پروبوتاکس و پروتئین بوتاکس است.

در این روش از ترکیب پروتئین و بوتاکس به نسبت های مختلف استفاده می شود. ترکیب مواد بسته به درخواست و موهای مشتری که چه مقدار آسیب دیدگی دارد، انجام می شود.

اگر موها سوختگی و آسیب دیدگی زیادی داشته باشند ترکیب بوتاکس بیشتر است، اگر مو حالت رنگ شده آسیب دار باشد پروتیئن ترکیب بیشتر است و یا به صورت نصف که 50% پروتئین و 50% بوتاکس است مواد با هم ترکیب می شوند، همه این موارد به شرایط موی مشتری بستگی دارد. ماندگاری این روش بین 6 تا 8 است.

مزایای پروبوتاکس

پروبوتاکس یا پروتئین تراپی یکی از روش‌های درمانی پر طرفدار است که بسیاری از افراد به سراغ آن ‌می‌روند. بی‌شک این روش درمان مو‌های آسیب دیده مزایای بسیاری دارد که مشتری‌های زیادی را به خود جذب می‌کند. در ادامه این بخش می‌توانید برخی از مزایای پروبوتاکس یا پروتئین تراپی را مشاهده کنید.

  • تقویت ساقه مو
  • از بین بردن مو خوره
  • صاف و نرم شدن مو‌ها
  • بهبود حالت ارتجاعی مو‌ها
  • تقویت کوتیکول مو و در نتیجه محافظت از تار مو‌ها

چه کسانی می توانند از روش پروبوتاکس استفاده کنند؟

استفاده از روش پرو بوتاکس مو برای افرادی مناسب است که مشکلات ظاهری و ریشه ای موهای آن ها باعث از دست رفتن زیبایی و طراوت ظاهری موها شده است.

موهایی که موخوره دارند به دلایلی مثل بالا رفتن موخوره به سرعت سلامتی خود را از دست می دهند. موهایی که بسیار نازک هستند از اینگونه مشکلات بیشتر رنج می برند زیرا مقاومت آن ها کمتر است.

استفاده از روش پرو بوتاکس به دلیل نیاز به حفظ سلامتی و افزایش سرعت رشد آن ها بسیار موثر است. برای کسانی که وزی موهای خود را دوست دارند نیز استفاده از این روش می تواند به صاف شدن آن ها و درخشندگی منجر شود.

برای انجام پروبوتاکس مو، آرایشگر شما ابتدا وضعیت مو‌ها را بررسی می‌کند. میزان موادی که استفاده می‌شود و زمان انجام بوتاکس مو به وضعیت و حجم مو‌ها بستگی خواهد داشت.

در بهترین حالت، بوتاکس مو حدود ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. در صورتی که وضعیت مو‌ها خیلی بد باشد، حدود یک ساعت طول خواهد کشید. قیمت بوتاکس مو هم به وضعیت و حجم مو‌های مشتری بستگی خواهد داشت.


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد