سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو



پیشنهاد ویژه سالن زیبایی آساره

کراتینه مو، آمبره مو، لایت مو، کوتاهی مو، رنگ مو، پروتئین تراپی مو، و سایرخدمات آرایشی در آرایشگاه آساره

پیشنهادات ویژه خدمات سالن زیبایی آساره


انواع خدمات آرایشگاه زنانه

به روز بودن خدمات یکی از الزامات سالن زیبایی می باشد شاید یک سالن زیبایی در کار خود، موفق باشد و مشتریان از خدماتی که ارائه می‌دهد، راضی باشند اما بدون استفاده از خدمات و متدهای روز به پیشرفت و رونقی که در خور یک سالن زیبایی درجه یک است، نمی رسد.

همانطوری که ثابت شده است پویایی برای هر کسب و کاری مهم است و افراد باید دائما به دنبال راه‌هایی برای بهبود کسب و کارشان باشند. یکی از راه‌های ارتقاء وضعیت یک آرایشگاه زنانه و جذب مشتریان بیشتر، گسترش خدماتی است که در آنجا ارائه می‌شود.

در این بخش به برخی از خدماتی که امروزه، سالن‌های زیبایی ارائه می‌دهند پرداخته ایم:

خدمات رنگ و لایت و کراتینه مو :

بیش از 90 درصد افراد برای پوشاندن مو‌های سفید خود یا ایجاد تنوع، مو‌های خود را رنگ می‌کنند. از جمله مهارت های یک آرایشگر حرفه ای وبا تجربه، ترکیب رنگ‌ها و در آوردن رنگ مو‌های خاص می باشد.

همچنین مش واژه ای به معنای روشن کردن قسمت‌هایی از مو است. لایت به معنی سه درجه روشن‌تر شدن مو نسبت به رنگ پایه است. رنگ مو، مش و هایلایت به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که از گذشته در بین بانوان طرفداران بسیاری داشته است و آرایشگر معمولا متناسب با نتیجه‌ای که شما انتظار دارید، از بهترین روش برای شما استفاده می‌کند.

کراتینه مو فرآیندی است که طی آن با استفاده از مواد و محصولات حاوی کراتین، مو‌های آسیب دیده را احیا می‌کنند و پس از آن مو‌ها تا مدت زیادی بدون نیاز به سشوار و اتو، صاف، نرم و درخشنده باقی می‌مانند.

خدمات اصلاح و کوتاهی و موخوره گیری

کوتاه کردن موها همواره یکی از بهترین راه‌های تغییر چهره بوده است. کوتاهی مو علاوه بر تغییر ظاهر شما، تا حدودی موخوره و شکستگی‌های ساقه‌ی موی شما را برطرف می‌کند.

معمولا آرایشگر‌ها از قیچی، تیغ و یا ماشین‌های اصلاح برای کوتاهی حرفه‌ای مو کمک می‌گیرند. همچنین برای از بین بردن موخوه ساقه مو بدون کوتاهی، راه هایی را جلوی پای شما می گذارند.

خدمات ناخن ( کاشت ناخن و طراحی)

به جرات می توان گفت یکی از محبوب‌ترین خدمات آرایشگاه‌های زنانه تهران ، خدمات ناخن است که شامل پدیکور و مانیکور می‌شود. پدیکور به معنای اصلاح ناخن‌های پاست که باعث زیبایی و جلوگیری از رشد میکروب در پا می‌شود. مانیکور نیز به معنای آرایش ناخن‌های دست است که شامل سوهان‌کشی و گرفتن پوست‌های مرده ی اطراف ناخن می‌شود. کاشت و دیزاین ناخن چند سالی است که روز به روز به محبوبیت آن اضافه می شود. تعداد زیادی از بانوان برای داشتن دست و ناخن های زیبا و مرتب از این خدمات استفاده می کنند.

اصلاح صورت و ابرو :

یکی از قدیمی ترین خدماتی که در آرایشگاه‌های زنانه ارائه می شد اصلاح صورت و ابرو است. این خدمات از گذشته تا کنون نیاز اکثر بانوان بوده است. اصلاح ابرو به کمک موچین و تیغ و اصلاح صورت به کمک وکس و بند انجام می‌شود. معمولا آرایشگاه‌های زنانه در این باره انواع خدمات اصلاح ابرو، قرینه سازی، هاشور ابرو را برای مشتریان خود انجام می‌دهند.

مراجعه کنندگان محترم توجه داشته باشید با ورود به سایت آساره بیوتی و صفحه پیشنهادات ویژه، در زمان رزرو نوبت از 5 درصد تخفیف ، برخوردار می شوید.


از روی شانه
لایت

تومان55

خدمات لایت فویلی از
  • لایت مو تا روی شانه از فویلی55 تومان
  • بالیاژ مو تا روی شانه از فویلی55 تومان
  • آمبره مو تا روی شانه از فولی60 تومان
  • دکلره کامل با توجه به قد و حجم مو70 تومان
  • رنگ ریشه مو یک سانتی350 تومان
  • رنگ ساژ مو با توجه به قد و حجم مو از350 تومان

سفارش
تا روی گوش
کراتینه

تومان1

کراتینه احیا و صافی
  • کراتینه مو از روی گوش1 م تومان
  • بوتاکس مو از روی شانه1 م تومان
  • پروتئین مو از روی شانه700 تومان
  • اولاپلکس تراپی مو از روی شانه1 م تومان

سفارش
از روی شانه
کوتاهی

تومان200

خدمات کوتاهی مو
  • کوتاهی با موزر300 تومان
  • کوتاهی با قیچی350 تومان
  • کوتاهی ژورنالی350 تومان
  • براشینگ مو از200 تومان
  • کرلی مو از250 تومان
  • _

سفارش

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد