سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو



هایلایت


نمونه کار هایلایت


هایلایت کردن به معنای ایجاد رگه های روشن مو، در لا به لای موهای تیره ی سر است.هایلایت مو بهترین راه برای ایجاد تنوع در مو است که می تواند جذابیت چهره ی شما را بیشتر کند.



هایلایت مو چیست؟

رنگ کردن مو با ایجاد اختلاف بین رنگ موی طبیعی و رنگ موی انتخابی را هایلایت کردن می گویند. در واقع شما اگر موی قهوه ای دارید می توانید تکه های روشنی را در آن جای دهید. هر چند هایلایت کردن یک تخصص است و بهترین روش ماندگاری هایلایت مو انجام آن توسط آرایشگر در سالن زیبایی می باشد.

هماهنگی رنگ مو با فصل نه تنها زیبایی بیشتری را به شما هدیه می دهد، بلکه به دوام رنگ مو و هایلایت هم کمک می کند. بهار را پلاتینه با توناژ سبز یا آبی انتخاب کنید تا با طبیعت هماهنگ تر باشید. در تابستان به دلیل گرمای هوا و تفریحات استخری، پوست آفتاب خورده تر است.

بنابراین روشن ترین رنگ های هایلایت را برای موهایتان انتخاب کنید. پاییز که از راه رسید، رنگساژ مسی و رزگلد را امتحان کنید. زمستان ها که هوا سردتر است، رنگ هایی با پایه تیره تر و عمق بیشتر گزینه بهتری هستند.

البته موضوع مهم تری هم برای هماهنگی رنگ هایلایت شما وجود دارد! نکند رنگ پوستتان را فراموش کنید! در این زمینه می توانید از آرایشگر ماهرتان کمی سوال کنید و مشورت بگیرید. اما به هر حال موهای دو درجه تیره تر یا دو درجه روشن تر از رنگ پوست تان همیشه برایتان مناسب است.

به هماهنگی رنگ هایلایت با رنگ پایه موهایتان هم دقت کنید که تضاد خیلی زیاد به بعضی ها اصلا نمی آید.

انواع هایلایت مو

به طورکل، هایلایت به دو روش با کلاه و با فویل انجام می‌شود. به هایلایت با کلاه، مش سوزنی نیز گفته می‌شود؛ در حقیقت انتخاب تکنیک هایلایت بسته به تخصص و تمایل آرایشگرتان است ولی بیشتر آرایشگرها برای هایلایت، فویل را ترجیح می‌دهند؛ زیرا هایلایت با کلاه می‌تواند باعث کشیده شدن مو شود که چندان باب میل مشتری نخواهد بود.

مزایا هایلایت مو

  • همانطور که گفتیم در این روش از تکنیک برجسته سازی استفاده می شود. پس با اجرای درست روش هایلایت مو، نوعی بافت و عمق در موی سر افراد ایجاد می‌ گردد.
  • این روش یک تغییر فوق العاده زیبا و دلنشین، و در عین حال ساده برای چهره شما به وجود می آورد.
  • نگهداری موی هایلایت در مقایسه با موهایی که به طور کامل رنگ‌ شده، بسیار آسان‌تر است.
  • با استفاده از هایلایت می‌توان رنگ‌های مختلفی را به طور همزمان برای رنگ‌آمیزی موی سر بکار برد.

مراقبت از مو پس از هایلایت

مراحل بعد از هایلایت کردن شامل اقداماتی مانند استفاده از شامپو و نرم‌کننده‌های بدون سولفات و مخصوص موهای رنگ شده، سرم‌های مخصوص موهای رنگ شده، ماسک هفتگی مو، سشوار با حرارت ملایم، استفاده از محافظ حرارتی مو، استفاده از روغن‌های گیاهی مانند روغن زیتون، بادام یا نارگیل است.

سعی کنید روتین ماهانه و هفتگی تقویت موهایتان را همیشه دنبال کنید.

اگر به استخر می‌روید، پوشیدن کلاه استخر را جزء دستورات لازم و ضروری بدانید.


1 دیدگاه

  • بیتا برزگر

    2023/12/17 در 11:25

    بسیار کار درست و کار بلد با اخلاق خوب و حرفه ای .موهای منو هایلات کردن با اینکه از قبل هایلایت داشت و همه موهام نارنجی شده بود ولی عالی ترمیمش کردن . خیلی موهامو دوست دارم عالی شده .ممنونم از زحماتتون مهربونم

    پاسخ

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد