سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو



کوتاهی مو


نمونه کار کوتاهی مو


یکی از رایج ترین خدمات آرایشگری که باعث آراسته به نظر رسیدن افراد می شود کوتاه کردن موهاست. این کار علاوه بر این که باعث تنوع در ظاهر چهره می شود در روحیه افراد نیز تاثیر بسزایی دارد.



مزایای کوتاه کردن مو

کوتاه کردن انتهای موها تاثیری روی فولیکول‌ مو که تعیین‌کننده مقدار رشد مو است ندارد و کوتاه کردن مو فقط باعث از بین رفتن آسیب‌های ساقه مو و تغذیه بهتر موها می‌شود.

اکثر افراد برای داشتن موهای بلند از کوتاه کردن موهایشان فراری هستند. این در حالی است که اگر موها را هر دو الی سه ماه یک بار کوتاه کنید از ایجاد موخوره، گره و دوشاخه شدن نوک موها جلوگیری کرده‌اید.

همان‌طور که گفته شد همه افراد به دنبال داشتن موهایی زیبا، سالم و درخشان هستند. عوامل متعددی وجود دارد که در افزایش رشد موها و داشتن موی سالم تاثیرگذار است و هرچقدر مراقبت از موهایتان را افزایش دهید در واقع یک قدم به هدف‌تان که داشتن موی سالم و بلند است نزدیک‌تر شده‌اید.

کوتاهی مو و اصطلاحا کوپ مو، جزو خدماتی است که سالن زیبایی آساره ارائه می دهد. کوتاه کردن مو عموما با توجه به آناتومی صورت، حالت چهره و چشم ها، جنس و حجم مو و همچنین با توجه به سن مشتری انجام می شود. کوتاهی مو در دترلند با تکیه بر مدل های ژورنالی و مدل های اینستاگرامی انجام می شود.

چگونه رشد موها را افزایش دهیم؟

انتخاب شامپو و نرم‌کننده مناسب بر اساس جنس و نیاز موهایتان بسیار ضروری است. احسان نجاریان می‌گوید: «باور دارم که داشتن موی سالم از زیر دوش حمام شروع می‌شود یعنی از موقعی که محصولاتی را به عنوان پایه مدل‌دهی و مراقبت از مو، مورد استفاده قرار می‌دهید مانند شامپو و نرم‌کننده.

شامپو و نرم‌کننده ترزمه طوری طراحی شده است تا از درون، تارهای مو را تقویت کند. زمانی که ساقه مو هنگام استفاده از شامپو و نرم‌کننده باز می‌شود، این محصولات به تارهای مو می‌چسبند و با ایجاد حصاری دور موها به استحکام موهای شما کمک می‌کنند.

مراقبت از پوست سر کلید افزایش سرعت رشد موها است. ماساژ سر و استفاده از شانه‌های ماساژ پوست سر باعث افزایش جریان خون به فولیکول مو می‌شوند؛ که به رشد مو کمک می‌کند.

استفاده از محصولات مناسب مراقبت از مو هم بسیار مهم است. مطمئن شوید که از محصولاتی استفاده می‌کنید که طراحی شده‌اند تا موهای سالم را تقویت کنند و استحکام ببخشند. از هر گونه مواد شیمیایی که به موها آسیب می‌زنند مانند پارابن‌ها، سولفات‌ها، سیلیکون‌ها و….. خودداری کنید. این مواد در طول زمان، موها را ضعیف می‌کنند و مانع رشد موها می‌شوند.

علت اصلی ریزش مو

در زیر به صورت اجمالی به 5 علت اصلی ریزش مو اشاره کردیم:

  1. استرس
  2. اتو کشیدن
  3. تغذیه نامناسب
  4. سشوار کشیدن
  5. عدم رعایت بهداشت

1 دیدگاه

  • نازنین مولایی

    2023/12/17 در 15:57

    خیلی مسلط به کار و با علاقه انجام دادن من خیلی راضی بودم … پیشنهاد میکنم ک حتمابه ایشون مراجعه کنید برای زیبایی موهاتون 🙏🌸💯

    پاسخ

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد