سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو

کراتینه مو چیست؟

56451.jpg

انجام می شود. این شامل استفاده از یک ماده مبتنی بر کراتین بر روی مو است، که در مراحل انجام کار مو با استفاده از حرارت یک اتو صاف می شود . مزایای کراتین مو بسیار می باشد اما درنهایت این درمان با هدف صاف کردن مو، درمان موخوره، کاهش فر و افزایش درخشندگی در نتیجه موهایی لخت و براق تر است.

 

کراتین مو برای چه کسانی مناسب است؟

کراتینه یک نوع درمان و احیای موهای آسیب دیده نیز می باشد . درمان‌های کراتینه مو می‌تواند برای طیف وسیعی از افراد مناسب باشد، به‌ویژه آنهایی که موهای وز، مجعد یا نامنظم دارند و می‌خواهند موهای صاف‌تر و قابل کنترل‌تری دارند. در اینجا چند سناریو خاص وجود دارد که درمان کراتینه ممکن است مفید باشد:

 

موهای وز شده :

کراتین مو  مانند غلافی دور مو می نشیند و می‌توانند با پوشاندن ساقه مو با لایه‌ای محافظ از کراتین به رفع موخوره و ایجاد ظاهری صاف‌تر و براق‌تر کمک کنند.

موهای مجعد یا موج دار:

کسانی که از موهای موج دار یا مجعد خو نسته شده اند می توانند با کراتینه مو، موهای خود را صاف و احیا کنند. درمان های کراتینه می تواند به شل شدن فر یا موج ها کمک کند و حالت دادن و نگهداری مو را آسان تر کند.

موهای نامنظم یا ضخیم:

موهایی با بافت ضخیم نیز با کراتینه مو می تواند نرم و ابریشمی شود.  اگر با موهایی که به دلیل بافت یا ضخامت مدیریت آن مشکل است، مبارزه می‌کنید، درمان‌های کراتینه می‌توانند به نرم و صاف کردن موها کمک کرده و آن‌ها را قابل کنترل‌تر کنند.

موهای فرآوری شده شیمیایی یا آسیب دیده:

اگر با استفاده از مواد دکلره موهای شما آسیب دیده است می توانید آنها را با استفاده از کراتینه درمان کنید. درمان های کراتینه می توانند با تقویت و تغذیه ساقه مو، وضعیت کلی موهای فرآوری شده شیمیایی یا آسیب دیده را بهبود بخشند.

افرادی که به دنبال راحتی در آرایش مو هستند :

درمان های کراتینه می توانند با ایجاد بافتی نرم تر و قابل کنترل تر که نیاز به حالت دهی کمتری دارد، زمان و تلاش حالت دادن را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

با این حال، مهم است که در نظر بگیرید که درمان های کراتینه ممکن است برای همه مناسب نباشد. افرادی که موهای بسیار ظریف یا نازکی دارند ممکن است متوجه شوند که درمان های کراتینه موهایشان را سنگین می کند یا باعث می شود که موهایشان صاف به نظر برسد. علاوه بر این، افرادی که دارای حساسیت یا آلر


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *


کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد