سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو

مزایای بوتاکس مو در سالن زیبایی در اقدسیه

2023/09/05 توسط asareh
78679.jpg

بوتاکس مو

بوتاکس مو

بوتاکس یک راه برای بازسازی موها است که با کمک ترکیباتی که در آن وجود دارد، موهای شما شاداب‌تر و زیباتر از گذشته خواهند شد.

بسیاری از افرادی که موهای وز، زبر و آسیب دیده‌ای دارند همیشه به دنبال راه درمانی مناسبی برای آن هستند.

انبوه روش‌های درمانی و زیبایی برای مو ممکن است ما را گیج کند روش هایی مانند کراتینه مو، پروتئین تراپی مو، پروبوتاکس مو و … که کدام یک بهتر است؟

سالن زیبایی آساره بهترین آرایشگاه در اقدسیه است و با تیمی حرفه ای آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

بوتاکس روش یکی از جدیدترین روش های ترمیم موهای آسیب دیده تارهای مو است.

بوتاکس مو در واقع از مواد و ترکیباتی تشکیل شده است که با قرار گرفتن در شکاف ها و فضاهای خالی ایجاد شده در تارهای مو، موجب ترمیم آن می گردد.

این کار در وهله اول یک کار درمانی است و به مو کمک می کند که ساختار اصلی خود را بازیابد. اما همین کار به دلیل اینکه فضاهای خالی را پر می کند به صاف شدن مو نیز می انجامد.

بنابراین می توان گفت که این روش یکی از راه های بی خطر و ایده آل برای صاف شدن مو و احیای موهای آسیب دیده است.معمولا در بوتاکس‌های با کیفیت از ترکیباتی هم‌چون موارد زیر استفاده می‌شود.

  • ویتامین B5
  • ویتامین E
  • روغن خاویار

تمامی موارد ذکر شده به ترمیم موهای شما کمک شایانی می‌کنند و هیچکدام برای پوست و موی شما مضر نخواهند بود.

سالن زیبایی در اقدسیه

مشاوره لایت مو، مشاوره کراتینه مو، مشاوره احیاء مو ، مشاوره کوتاهی و سایر خدمات در بهترین سالن زیبایی اقدسیه

قیمت بوتاکس مو

قیمت بوتاکس مو بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد و به همین دلیل است که نرخ های ارائه شده برای آن در بازه گسترده ای تغییر می کند.

از مهم ترین مواردی که در تعیین قیمت بوتاکس مو تاثیرگذار هستند می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

1- قد و تراکم مو:

یکی از مهم ترین پارامترهای تاثیرگذار در این زمینه قد موها و تراکم آنها می باشد. چون بر اساس قد مو و تراکم آنها مقدار مورد نیاز مواد بوتاکس تعیین می گردد و بدون شک هر چه قد موها بلندتر، به همان نسبت مواد بیشتری نیاز خواهید داشت. به همین دلیل است که هزینه بوتاکس مو در افراد مختلف تفاوت دارد و یکسان نمی باشند.

2- وضعیت سلامت موها:

از دیگر موارد بسیار مهم، وضعیت فعلی موها و میزان موخوره و سلامت آنها می باشد. موهای دارای موخوره و شکستگی زیاد که آسیب های جدی به آنها وارد شده است، به مواد قوی تر نیاز دارند.

علاوه براین، مدت زمان بوتاکس برای این نوع مو طولانی تر می باشد و در نهایت باعث افزایش هزینه نهایی کار خواهد شد.

3- تخصص استایلیست:

این کاملا طبیعی است که افراد حرفه ای و مخصص در هر شغل و کسب و کار، دستمزد بیشتری نیز دریافت می کنند. در نتیجه در تعیین قیمت بوتاکس مو نمی توان از هزینه های مربوط به دستمزد استایلیست چشم پوشی کرد.

4- منطقه جغرافیایی:

قیمت تمام خدمات آرایشی و زیبایی بر اساس شهر و جغرافیا تغییر می کند که کاملا طبیعی است. چون در شهرهای بزرگ هزینه های تمام کسب و کارها بیشتر بوده و به همین دلیل خدمات را با قیمت های بالاتری ارائه می دهند.

به عنوان مثال، قیمت بوتاکس مو در تهران بیشتر از سایر شهرها و شهرستان ها محاسبه میشود.

5- مواد بوتاکس مو:

توجه داشته باشید که مواد استفاده شده برای بوتاکس مو دارای تنوع بسیار زیادی هستند. این مواد توسط برندهای مختلفی تولید شده و در ترکیبات و فرمولاسیون آنها ممکن است تفاوت وجود داشته باشد.

به همین دلیل قیمت های آنها با هم فرق دارد و بدون شک این عامل می تواند بر قیمت بوتاکس مو نیز تاثیر زیادی داشته باشد. مساله بسیار مهم در این باره، وارداتی بودن مواد می باشد. به همین دلیل قیمت مواد بوتاکس مو تحت تاثیر نوسان نرخ ارز قرار گرفته و همیشه در حال تغییر می باشد.

علاوه براین، دقت داشته باشید که در بسیاری از مواقع، محصولات ارائه شده توسط برندهای معتبر دارای قیمت و کیفیت بالاتری هستند.

به همین دلیل است که نرخ و قیمت بوتاکس مو در سالن های زیبایی مختلف با هم تفاوت دارد. در بسیاری از مواقع تبلیغات بوتاکس مو ارزان به دلیل استفاده از مواد بی کیفیت می باشد که حتی ممکن است به سلامتی موها آسیب جدی وارد کنند.

 

چه کسانی می‌توانند از بوتاکس مو استفاده کنند؟

در کل بوتاکس مو برای انواع مو ایمن در نظر گرفته می‌شود و در کمک به درمان موخوره، موهای بسیار ظریف و کم‌حجم و کدر، موی آسیب‌دیده، موی وز شده و صاف کردن مو استفاده می‌شود.

1- کسانی که از شوره سر و موخوره رنج می‌برند.

2- کسانی که روی موهای خود دکلره و یا هایلایت دارند

3- کسانی که موهای خشک، شکسته یا آسیب‌دیده دارند.

4- کسانی که موهای مجعدی دارند و ترجیح می‌دهند موهایشان صاف و یکدست باشد.

5- کسانی که موهایی کدر و بی‌روح دارند و دوست دارند موهایشان براق و سالم به نظر برسد.

همچنین تزریق بوتاکس برای پوست سر افرادی که بیش‌از حد دچار تعرق می‌شوند نیز مناسب است، زیرا عرق‌کردن می‌تواند باعث کثیف‌شدن و چسبنده‌شدن سطح پوست سر بشود.

گفته می‌شود افرادی که بوتاکس تزریق می‌کنند کمتر از حد معمول موهایشان چرب می‌شود و می‌توانند نسبت به دیگران استحمام کمتری داشته باشد.

 

مراقبت‌های بعد از بوتاکس مو

بعد از بوتاکس مو، توصیه می‌کنیم موارد زیر را رعایت کنید تا علاوه بر افزایش ماندگاری اثر آن، از ایجاد آسیب مجدد به موهایتان نیز جلوگیری نمایید:

شستشوی مو

اولین نکته درباره مراقبت‌های بعد از بوتاکس مو این است که تا ۴۸ الی ۷۲ ساعت بعد از انجام بوتاکس مو، آن‌ها نشویید تا مواد کاملاً جذب موهایتان شوند.

علاوه بر این، شستشوی بیش از حد نیز ماندگاری بوتاکس را کم می‌کند. پس سعی کنید موهایتان را هر سه روز یک بار بشویید و اگر در این زمان موهایتان چرب شدند، از شامپو خشک استفاده نمایید.

 

شامپوی مناسب

برای افزایش ماندگاری بوتاکس مو، حتماً از شامپو و ماسک مو  فاقد سولفات برای شستشوی موهایتان استفاده کنید. محصولاتی مانند روغن آرگان، نارگیل و ماکادمیا نیز برای مراقبت از موها عالی هستند.

عدم استفاده از لوازم حرارت دهنده حرارتی

استفاده مداوم از سشوار و اتوی مو، ماندگاری بوتاکس مو را تاحد زیادی کاهش می‌دهند. پس پیشنهاد می‌کنیم اتو مو را به کلی فراموش کنید و برای خشک کردن موهایتان نیز، سشوار را با فاصله مناسبی از موها بگیرید و با حرارت ملایم، موها را خشک کنید.

مزایا و معایب بوتاکس مو

بوتاکس مو نیز مانند هر روش درمانی دیگر، با فواید و عوارضی همراه است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از انجام این روش با این موارد آشنا باشید تا راحت‌تر بتوانید این روش را انتخاب یا رد کنید.

 

فواید بوتاکس مو

  • بهبود حالت ارتجاعی مو
  • تقویت ساختار موها
  • کاهش ریزش مو
  • استفاده کمتر از اتو مو
  • حفظ رطوبت مو
  • خداحافظی با موخوره
  • افزایش درخشش مو
  • کاهش شکنندگی آن
  • صرفه‌جویی در زمان

عوارض بوتاکس مو

  • انجام بوتاکس، بیشتر از ۳ تا ۴ بار در سال، ممکن است باعث آسیب بیشتر به تارهای مو و کدر، مات، نازک و شکننده شدن آن‌ها شود.
  • هرچه کیفیت مواد بوتاکس بیشتر باشد، هزینه آن نیز بالاتر می‌شود.
  • اگر موهایتان رنگ شده باشد، بوتاکس ممکن است باعث تغییراتی در آن شود. البته این تغییر چندان چشم‌گیر نیست اما بعد از بوتاکس متوجه آن خواهید شد.

 

کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد