سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو



متخصص کوتاهی

کوتاهی مو

تلفن رزرو : 09058903520

اغلب خانم ها هر چند وقت یکبار برای تنوع و حفظ سلامتی موها، اقدام به کوتاه کردن موهای خود می کنند. مدل مو، بخشی از شخصیت هر فردی را شکل می‌دهد. انتخاب مدل موی کوتاه مناسب، می‌تواند همچون آینه‌ای درون ما را به دیگران نشان دهد. اگر فردی با سن 60 سال، مدل دخترانه را برای کوتاهی انتخاب می‌کند؛ نشان از شور و حرارت درونی او است.

متخصص کوتاهی


کوتاهی مو از متداول ترین خدمات در تمام آرایشگاه هاست. دلیل کوتاه کردن موها فقط بلند شدن مو و یا ایجاد مو خوره نیست بلکه دلایل دیگری می تواند باعث اقدام به کوتاهی مو شود، از جمله فشار روی گردن، گرمای هوا، حساسیت گردن، تغییر در ظاهر، عوض شدن مد و ….. اقدام به کوتاه کردن موها می کنند. همچنین موخوره گیری به بلند تر شدن زودتر موهای شما کمک می کند.

با کوتاهی مو و موخوره گیری در آرایشگاه آساره، استایل خود را جذاب تر کنید

مو بخش مهمی از ظاهر خانم هاست به همین خاطر به کوتهی مو روی می آورند. بسیاری از خانم ها از کوتاه کردن مو برای کمتر نشان دادن سن کمک می گیرند.

بسیاری از بانوان بدون ‏اینکه در مورد مدل های کوتاهی مو اطلاعی داشته باشند از کوپ کار می خواهند مدلی را برای موهایشان ‏انتخاب کرده و کوتاه کند که در نتیجه از کوپ موی خود راضی نیستند.

از این رو بهتر است انواع مدل های ‏کوتاهی مو که متناسب با فرم های مختلف صورت است را بشناسید. ‏
بهتر است اطلاعاتی در مورد فرم و شکل صورت برای کوپ مو داشته باشید.

همانطور که می دانید انواع فرم ‏صورت  گرد، بیضی، مربع و … می باشد. در این مطلب انواع مدل های کوپ مو و نکات مهم در مورد کوتاهی موی زنانه را برای شما توضیح خواهیم داد.‏

قبل از کوتاهی مو بهتر است نکات بسیاری همچون سن، فصل، جنس مو، فرم صورت و … را مد نظر قرار داد. به طور مثال، مدل موی کوتاه بیشتر در فصول گرم سال که میزان تعریق بیشتر است، کاربرد دارد. در این صورت، علاوه بر صرفه جویی در زمان شستشوی موها، احساس راحتی بیشتری نیز خواهید داشت. فرم صورت نیز بسیار موثر واقع می شود؛

انواع مدل های موی کوتاه متناسب با فرم صورت

فرم صورت بیضی:

بیشتر مدل های کوتاهی مو متناسب با این فرم می باشند.

فرم صورت گرد:

برای این فرم صورت به دلیل اینکه گونه های این افراد پر بوده و چانه به صورت گرد می باشد ‏بهتر است مدل مویی را که گردی صورت را تا حدی بپوشاند انتخاب کنند. اندازه مو تا زیر چانه باشد و حجم ‏موهای اطراف صورت باید کمتر باشد. در واقع اگر ارتفاع مو بلندتر باشد صورت کشیده تر دیده می شود.‏

فرم صورت مربع:

مدل کوتاهی چتری موی مواج برای این فرم صورت بسیار مناسب می باشد. برای فرم ‏صورت مربع  مدل موهای صاف مناسب نمی باشد.‏

فرم صورت مستطیل:

مدل چتری موج دار برای این دسته از افراد بسیار مناسب می باشد.‏


کوتاهی مو

رزرو وقت ملاقات با متخصص کوتاهی

ساعات کاری




تماس با متخصص کراتین

اطلاعات تماس





کوتاهی و موخوره گیری مو


درمورد متخصص کوتاهی بیشتر بدانید

رزرمه رسمی

  • سابقه کاری
  • سالن ها
  • جوایز و افتخارات

با بیش از ده سال سابقه در لاین کوتاهی مو  در آرایشگاه آساره  در خدمت مراجعه کنندگان عزیز می باشیم

در طی 10 سال، همکاری با سالن های زیبایی در منطقه اقدسیه، الهیه، نیاوران و اندرزگو

دارای مدرک بین المللی کوتاهی مو  و موخوره گیری

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد