سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو

پروتیین تراپی مو در سالن زیبایی تجریش

2023/06/21 توسط asareh
images_1657108361.jpg

پروتیین تراپی مو روشی است که باعث تأمین تمام ویتامین‌های لازم برای رشد و سلامت مو می‌شود.

برخی از آن‌ها باعث تجدید، بازسازی و ترمیم موهایتان می‌شوند و برخی دیگر ظاهر مو را بهبود بخشیده و باعث می‌شوند که سالم‌تر به نظر برسد. در نتیجه موهایی درخشان و براق خواهید داشت. ترمیم موهای آسیب دیده  عوارض و ضرری برای موهایتان ندارد و یک درمان کاملاً مفید و مؤثر است. در این روش ما بیشتر احیا و صافی کمتری خواهیم داشت.

این روش برخلاف کراتینه مو، بوتاکس مو تاکید بیشتری بر سالم سازی و بازکشت موها به حالت قبل از آسیب دارد. سالن زیبای آساره یکی از بهتری سالن های زیبایی در منطقه یک می باشد که علاوه بر لاین احیا و صافی در لاین های رنگ مو، لایت مو، آمبره مو ، بالیاژ مو میز فعال می باشد.

هر شخصی به دنبال داشتن مو های زیبا و درخشان است و در صورتی که مو های فرد شکسته و یا دارای مو خوره باشند در چهره فرد تاثیر منفی دارد. با توجه به این مورد مراقبت از مو و توجه به نیاز های آن بسیار مهم است که در روش ویتامینه کردن مو انواع ویتامین های ضروری برای مو تامین خواهد شد.

ویتامینه مو چگونه انجام می شود؟

ویتامینه کردن برای رشد مو و از بین بردن مشکلات مختلف آن استفاده می شود که به عنوان یک روش موثر شناخته شده است. ویتامین های مختلف که برای تقویت مو نیاز است مانند انواع ویتامینB  در این روش تامین می شود. انجام ویتامینه مو معمولا در سالن های زیبایی انجام می شود و فردی که در این زمینه تخصص دارد باید کار ویتامینه کردن مو را انجام بدهد. مراحل ویتامینه کردن مو شامل:

1-  نخستین نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که موها باید کاملا تمیز باشند، در مرحله اول باید مو ها به خوبی شسته شوند.

2-  بعد از این که مو ها به طور کامل و تمیز شسته شدند باید آن ها را خشک کرد، دقت کنید که کمی رطوبت باید روی مو باقی بماند و به طور کامل خشک نشود.

3- در این مرحله باید مو ها را به قسمت های مختلف تقسیم کرد که این تقسیم بندی با توجه به حجم موی فرد مشخص می شود.

4-  بهترین کار این است که در این مرحله سر پوست را به خوبی ماساژ بدهید، در ماساژ دادن از انواع سرم ها نیز می توان استفاده کرد.

5-  حال باید به سراغ استفاده از مواد ویتامینه بروید، مواد را به ساقه مو بزنید. نکته مهم این است که به هیچ وجه نباید مواد ویتامینه به ریشه مو زده شود؛ بنابراین فقط تمام قسمت های ساقه مو را مواد ویتامینه بزنید.

6-  بعد از اینکه تمام ساقه های مو به مواد ویتامینه آغشته شد، دسته های مو را در کاور قرار می دهند تا مواد روی مو بماند و در زمان حدود یک ساعت اثر خود را بگذارد.

7-  بعد از گذشت زمان کاور را از مو ها جدا کرده و به خوبی خشک می کنند که در نهایت مو هایی درخشان و زیبا خواهند داشت.

معمولاً محصولات ویتامینه رشد مو سرشار از ترکیبات دوستدار مو مانند: بیوتین، فولیک اسید، ویتامین D، A، C و E و امگاها هستند که همه‌ این‌ها به کمک یکدیگر و با استفاده‌ مداوم باعث می‌شوند که موها بلندتر، سالم‌تر، درخشان‌تر و قوی‌تر شوند.

 

پروتیین تراپی مو
پروتیین تراپی مو

 

مزایای پروتیین تراپی مو:

1- موها را تقویت می‌کند.

2- موها را درخشان می‌کند.

3- موها سریع‌تر رشد کنند.

4- از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

5- فولیکول‌های جدیدی می‌سازد.

6- استرس اکسیداتیو را از بین می‌برد.

7- فولیکول ‌های مو موجود را تحریک می‌کند.

8- پیر شدن و فرسوده شدن مو را متوقف می‌کند.

بنابراین باید هر چند وقت یکبار موها را ویتامینه کنید تا از آسیب‌های بیشتر به موها جلوگیری کنید.

ویتامینه مو در خانه

ویتامینه کردن مو به معنای تأمین تمامی ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و تقویت موها است. موادی که برای ویتامینه کردن مو در خانه می شود استفاده نمود شامل: شیر نارگیل، آلوئه ورا، جعفری و روغن زیتون می باشد که همگی تاثیر شگفت انگیزی روی مو دارند اما ماندگاری آن نسبت به روش سالن های زیبایی کم تر است.برای ویتامینه کردن مو در خانه، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

1-  مصرف غذاهای حاوی ویتامین های A، B، C، D، E و K: مثلاً ماهی، تخم مرغ، گوشت، سبزیجات و میوه های تازه.

2- مصرف مکمل های موجود در بازار: برای ویتامینه کردن مو، می توان از مکمل های حاوی مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز مو استفاده کرد.

3- استفاده از شامپو های روغنی: مصرف شامپو های حاوی روغن های طبیعی مانند روغن آرگان، روغن نارگیل و روغن زیتون می تواند به تقویت مو بسیار کمک کند.

4- مصرف پودر پروتئین: پروتئین ماده ای حیاتی برای رشد، تقویت و ترمیم موهاست، می توانید از پودر پروتئین گیاهی استفاده کنید.

5- ماساژ سر: ماساژ سر به جریان یافتن خون در موها و به اصطلاح تغذیه موها کمک می کند و برای ویتامینه کردن مو توسط افزایش خون رسانی به ریشه مو بسیار موثر است.

در کل، علاوه بر مصرف مواد مغذی و ویتامین ها، مراقبت درست و رعایت تغذیه سالم و عادات بهداشتی مانند خواب کافی، مصرف آب کافی و استراحت به همراه ویتامینه کردن مو بسیار مهم است.

 

پروتیین تراپی مو
پروتیین تراپی مو

1- ویتامینه مو باعث قطع ریزش موها نمی شود:

خیلی ها بر این باور هستن که ویتامینه ها تاثیری در کنترل ریزش مو ندارد! اگر در سالن تخصصی مو ویتامینه مو انجام داده باشید یا از نزدیک این کار را دیده باشید، احتمالا می دانید که در ابتدا موها با اسکراب کف سر پاکسازی و لایه برداری شده بعد با شامپو مخصوص شسته و به چندین دسته تقسیم می شوند و مواد ویتامینه مو روی ساقه موها مالیده می شود. باید بدانید پاکسازی و لایه برداری پوست کف سر فواید زیادی برای پوست سر ( اسکالپ ) دارد که مهم ترین آن زدودن و کنترل چربی کف سر و در نهایت کنترل ریزش مو میباشد.

علاوه بر درمان مشکلات پوست سر فایده ای که ویتامینه مو برای ساقه مو دارد این است که در بافت موهای شما نفوذ کرده و موهایتان را نرم و حالت پذیر می کند و این موضوع باعث می شود که موهایی زیباتر و صاف تر داشته باشید.

2- ویتامینه مو موقتی است:

بسیاری از افراد گمان می کنند که ویتامینه موها دائمی است و به صورت کامل می تواند موهای شما را درمان کرده و آنها را از هرگونه بیماری و مشکلی در امان نگه دارد؛ اما باید بدانید که این موضوع  اشتباه است.

ویتامینه یک روش جهت تقویت موها است و از این نظر به روش های دیگری مانند کراتینه شباهت ندارد و به همین خاطر نمی تواند تاثیری دائمی یا مدت دار روی موهای شما داشته باشد. این روش می تواند رطوبت موهای شما را برای مدتی افزایش دهد ، موهای شما را تغذیه کند و … و پس از آن نیز به تدریج تاثیر آن از بین خواهد رفت و مجددا نیاز به تمدید ویتامینه خواهید داشت. بنابراین نمی توانید روی ماندگاری دائمی ویتامینه حساب کنید و باید بدانید که این روش موقتی است و به صورت دائمی موهایتان را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

3- ویتامینه یک روش مکمل برای تقویت موها است:

خیلی از افراد فکر می کنند که ویتامینه یک روش کامل جهت احیا و صافی موهایشان است و می توانند با ویتامینه کردن موهایشان موهایی صاف و لطیف داشته باشند. اما باید بدانید که ویتامینه مو مکمل روش های دیگر همچون کراتینه مو و صافی مو میباشد.

اگر می خواهید موهای خودتان را تقویت کنید و از خشکی بیش از حد آنها جلوگیری کنید همچنین موهای صافی داشته باشید توصیه ما این است که ابتدا در سالن مو زیر نظر فرد متخصص درمان عمقی مو (کراتینه ، پروتئین درمانی مو ، بوتاکس درمانی و … ) که متناسب با نیاز موهایتان است را انجام دهید و سپس با فاصله 45 روز، ویتامینه مو را انجام دهید تا با این روش بتوانید تاثیر و ماندگاری بیشتری روی موهایتان ایجاد کنید.

پروتیین تراپی مو
پروتیین تراپی مو

کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد