سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو



خدمات

صافی، احیاء و درمان

انواع خدمات صافی، احیاء و درمان موهای فرو و وز، آسیب دیده


  ترمیم موهای آسیب دیده

در فرآیند احیا و صافی با استفاده از یک سری مواد شیمیایی که با کوتیکول مو در تماس است ساختار، شیمیایی مو تغییر پیدا می کند.

از جله راه های احیا و صافی موهای آسیب دیده می توان به کراتینه مو، بوتاکس مو، پروتیین تراپی مو، اولاپلکس تراپی اشاره داشت.

از جمله ساختمان مو که در حالت طبیعی زیگزاکی شکل است در طی پروسه صافی و احیا شکسته شده و به حالت موازی تبدیل می شود.

این مدل از صافی برای اولین بار در آمریکا به ثبت رسیده است، و برای افرادی که از موهای فر و زبر خود رنج می برند یک انتخاب مناسب است، صافی و احیا مو برای چنین افرادی یک تجربه کاملا جدید و لذت بخش است.

وقتی موها آسیب ببینند چه اتفاقی می افتد؟

آسیب مو می تواند به روش های مختلفی رخ دهد.

مو متخلخل است، اما غشای پوشش داده شده با لیپید مانع از غرق شدن آن می شود. طبق مقاله ای در مجله بین المللی Trichology Trusted Source، زمانی که فردی روغن و رطوبت طبیعی موهای خود را از بین می برد، باعث از بین رفتن این لایه چربی نیز می شود و باعث می شود مو به شدت متخلخل شود. مقاله منبع معتبر همچنین بیان می کند که برس زدن موهای خیس می تواند باعث کشیدگی آن شود.

اگرچه کشش مو تا ۳۰ درصد طول اولیه آن نباید باعث آسیب شود، اما کشیدن آن تا ۷۰ درصد ممکن است باعث آسیب جبران ناپذیری شود و کشش بیش از ۸۰ درصد باعث شکستگی موها شود.

عادات نظافت، درمان های شیمیایی و قرار گرفتن در معرض محیط نیز می تواند باعث هوازدگی ساقه مو و تغییر بافت مو شود. این منجر به شکستگی می شود.

هنگامی که مو به شدت آسیب می بیند، کوتیکول بیرونی بلند می شود و فرسوده می شود و سلول های روی هم دیگر صاف نمی مانند. این می تواند باعث شکننده شدن ساقه مو و شکنندگی و شکستن آن شود.

مزیت های کراتین، پروتیین، بوتاکس مو

یکی از مزیت های صافی مو که می توان به آن اشاره نمود این است که، در هوای مرطوب وز نمی شود و پف نمی کند. همچنین این روش کمک می کند که در شرایط نامناسب یا آب وهوای شرجی، زیبایی مو حفظ شود.

اما مسئله ای که باید به آن دقت نمود، ترمیم ریشه های مو است. پس از رشد مو نیاز است که صافی و احیا مو برای ریشه ها مجدد انجام شود، که البته این کار در نوع خود یک ترمیم محسوب می شود.

سالن زیبایی آساره بیوتی با کمک متدهای روز دونیا و با اتفاده از مواد اورجینال، خواسته شما را در خصوص داشتن موهایی صاف و زیبا محقق می سازد.

بهترین روش صافی و احیای مو

بهتر است پیش از انتخاب روش صافی و احیای موی خود کاملا با روش انتخابیتان برای صافی موهایتان آشنا شوید تا بتوانید با مراقبت‌‌های پس از صافی بیشتر آشنا شوید.

امروز کمتر کسی وجود دارد که نام روش‌‌های مرسوم صافی و احیای مو را نشنیده باشد برخی از این روش‌‌های احیا و صافی مو ارائه شده درسالن های تخصصی کراتین شامل موارد زیر‌ می‌شود:

شاید بتوان گفت تقریبا تمامی این روش‌‌ها مراحل اجرای یکسانی دارند و تفاوت اصلی آنها در نوع موادی است که در آنها برای تقویت و احیای موها به کار گرفته‌ می‌شود.

این نکته مهم است که هر یک از این روش‌‌ها مناسب برای نوعی از مو است که باید با نظر آرایشگرو متخصص انجام گیرد. یادتان باشد که یک متخصص حرفه‌ای به راحتی نیازهای موی شما را‌ می‌شناسد و‌ می‌تواند بهترین‌‌ها را به شما معرفی نماید.

متخصصین ما در سالن زیبایی آساره بیوتی با استفاده از تجربه حرفه‌ای که دارند بهترین‌‌ها را به شما معرفی خواهند نمود.

چند سوال پرتکرار در زمینه صافی و احیا مو

بهترین روش صافی و احیای مو چیست؟

صافی و احیای مو با توجه به جنس مو، نیازهای مو و هزینه آن روش‌‌های مختلفی دارد در نتیجه برای انتخاب بهترین روش لازم است با آرایشگر خود مشورت نمایید.

برای صافی ریباندینگ بهتر است یا کراتینه کردن؟

از آنجایی که ریباندینگ یک روش کاملا شیمیایی است که ساختار موها را از بین‌ می‌برد توصیه ما به شما استفاده از کراتین به عنوان یک روش درمانی است که برخلاف ریباندینگ با ساختار مو کاری ندارد و از موها حفاظت‌ می‌کند.

همیشه شیک و مرتب باشید

داشتن موهای صاف و شلاقی بدون نیاز به اتو و سشوار


سلامت موهایتان را تضمین می کنیم

با موهایی سالم و ابریشمی در بین دوستانتان بدرخشید




سالن زیبایی

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد