سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو

آمبره مو در بهترین سالن زیبایی اقدسیه

2023/08/28 توسط asareh
.jpg

آمبره مو

آمبره مو

آمبره مو بهترین روش رنگ مو و بهترین دوست برای مو مشکی‌ها و مو خرمایی‌هایی است که می‌خواهند رنگ موهای‌شان را روشن‌تر کنند. شما می توانید با خیال راحت این تکنیک را در سالن زیبایی آساره، بهترین سالن زیبایی در اقدسیه انجام دهید. این سالن زیبایی با بیش از 10 سال سابقه در شمال تهران و منطقه ی یک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

واژه آمبره (ombré) در دنیای رنگ مو، از زبان فرانسوی قرض گرفته شده است که این تکنیک به معنای ایجاد سایه‌روشن بر روی مو است. رنگ موی آمبره و تعریف این واژه تغییر رنگ از تیره به روشن یا از روشن به تیره و روشی کاملا متفاوت از بالیاژ مو است.

رنگ موی آمبره عموماً از ریشه‌های مو تا وسط ساقه مو تیره‌تر است و از وسط ساقه مو به سمت نوک مو به تدریج روشن‌تر می‌شود. آمبره برای خانم‌هایی ایده‌آل است که به دنبال مدلی با نیاز به نگهداری اندک می‌گردند.

آمبره مو در دوران رکود اقتصادی 2008 ابداع شد، چون در آن زمان اوضاع مالی مردم خوب نبود و یکی از مواردی که می‌شد در آن صرفه‌جویی کرد، رنگ کردن مداوم موها بود.

گرچه رنگ موی آمبره در صحنه زیبایی جدید نیست، اما ما معتقدیم که این روند ارزش امتحان کردن را دارد. آمبره را شاید بتوان به جرات یکی از زیباترین تکنیک های رنگ کردن مو در طول چندین سال تحول این حوزه به شمار آورد.

با توجه به تکنیک های مختلف و متنوعی که امروزه برای رنگ کردن موها وجود دارد؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم تا اطلاعات لازم و کافی را در مورد هر یک از این روش ها کسب کنید.

با استفاده از این شیوه و آگاهی کامل، آنچه که مد نظر دارید را به دست خواهید آورد و بعضا از آسیب های شدید به مو جلوگیری خواهد شد.

همان طور که گفته شد، آمبره نیز یکی از روش هایی است که این روزها اغلب بانوان برای رنگ کردن موهای خود انتخاب می‌کنند. از مدل‌های حرفه‌ای گرفته تا برای یک مراسم ساده، این رنگ مو جذاب بوده و یک رنگ موی عالی ایجاد می‌کند.

 

آمبره مو
آمبره مو

 

اساس آمبره مو

آمبره مو  بر این اصل استوار است که ریشه موها تا چندین سانتی متر به رنگ تیره بوده و ساقه موها رنگی روشن تر از ریشه آنها دارد. به طور کلی موهای شما دارای دو رنگ خواهد بود که یک قسمت آن تیره و قسمت دیگر آن روشن تر است. این رنگ مو جذاب با استفاده از دکلره کردن مو قابل انجام است. به همین دلیل باید انتخاب سالن مناسب را برای انجام این کار در اولویت قرار داد. زیرا دکلره کردن مو توسط فردی غیر ماهر می تواند به قیمت نابودی موهای شما تمام شود. رنگ مو آمبره در چندین سال اخیر در بین افراد مشهور و عادی محبوبیت بسیار زیادی را کسب کرده است. این روش رنگ کردن مو مزایای فراوانی دارد که آن را به یک روش پر طرفدار تبدیل کرده است. افراد پس از رنگ کردن موی خود همواره نگران رشد ریشه مو هستند. در این روش به دلیل تیره بودن ریشه مو این نگرانی کاملا رفع شده است. از دیگر مزایای این روش می توان به پرپشت جلوه دادن موها به دلیل روشن بودن ساقه آنها، عدم آسیب به ریشه مو، نیاز به مراقبت کمتر نسبت به سایر روش های رنگ کردن مو و در نهایت جلوی زیبای دو رنگ موی مختلف در کنار یکدیگر اشاره کرد.

از مهم ترین مزایای آمبره مو می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • با توجه به اینکه نیاز به دکلره کردن ریشه موها برای روشن شدن آنها نیست، به همین دلیل به پوست سر و مو آسیب کمتری وارد میشود.
  • می توان دو یا سه رنگ متفاوت را به شکل بسیار زیبا در کنار هم استفاده کرد، حتی اگر با رنگ پوست تناسب نداشته باشند. به عنوان مثال، اگر پوست برنزه و سبزه دارید، موی بلوند جلوه زیبایی برایتان نخواهد داشت. در این شرایط می توان با آمبره کردن مو و بلوند کردن قسمت انتهایی و ساقه مو از رنگ های روشن استفاده کرد.
  • با رشد مو نیاز به رنگ کردن ریشه ها و ریشه گیری نیست، چون در این تکنیک بیشتر ساقه و قسمت پایین مو رنگ میشود.
  • با توجه به اینکه در این تکنیک بیشتر تمرکز بر روی ایجاد تفاوت در ریشه و ساقه موها است، در نتیجه می توان از رنگ های سرد و گرم در کنار هم استفاده کرد.
  • اگر موهای کوتاهی دارید، آمبره می تواند راهی عالی برای عمق بخشیدن به ظاهر شما باشد. آمبره مو های کوتاه می توانند موهای شما را پرتر و ضخیم تر نشان دهند. و در عین حال جذابیت و بافت را به موهای شما اضافه کنند. علاوه بر این، آمبره مو های کوتاه می‌تواند به برجسته کردن بهترین ویژگی‌های شما، مانند چشم‌ها یا استخوان‌های گونه، با قاب‌بندی آن‌ها با سایه‌های روشن‌تر یا تیره‌تر کمک کند.

البته لازم به ذکر است، در آمبره مو می توان ریشه ها را رنگ کرد اما مهم این است که تفاوت آن با ساقه ها در حد دو تا سه درجه باشد. رنگ ریشه با توجه به رنگ پوست و سلیقه و مدل انتخابی تعیین می گردد، اما بهتر است تا حد امکان تیره در نظر گرفته شود تا تفاوت با ساقه واضح باشد.

یکی از بهترین مزایای آمبره مو که در بالاتر هم به آن اشاره شد، این است که قسمت پایین موها رنگ آمیزی میشود و به همین دلیل تاثیر تناسب با رنگ پوست در آن کمتر از سایر روش های رنگ کردن مو است. مخصوصا اگر موهای بلندی دارید و پوستتان برنزه است، براحتی می توانید از هر یک از ترکیب رنگ ها استفاده کنید.

اما اگر موهایتان کوتاه است، بهتر است تا حد امکان رنگ های بلوند را کنار بگذارید چون این قبیل رنگ ها سازگاری خوبی با پوست شما  ندارند.

اگر پوست برنزه دارید و بیشتر رنگ آن به سمت گرم گرایش دارد، بهترین انتخاب ها قهوه ای، نسکافه ای و فندوقی می باشد. اگر پوست برنزه با تن سرد دارید، رنگ های شکلاتی گزینه ایده آلی برایتان به شمار می رود.

 

آیا رنگ موی آمبره به موی شما آسیب وارد می‌کند؟

مانند هر رنگ موی دیگری که شما استفاده می‌کنید باید از ریشه‌ی موهای خود قبل و بعد از استفاده مراقبت کنید. حتماً برای به حداقل رساندن آسیب به مو از اسمارت باندها استفاده کنید، اسمارت باندها محصول جدید شرکت لورآل پروفشنال هست که با استفاده از این محصول می‌توانید از رنگ مو و دکلره استفاده کنید همچینن این محصول پایداری و ماندگاری رنگ را هم افزایش می‌دهد.

آیا نگهداری از رنگ موی آمبره آسان است؟

یکی از مهمترین دلایلی که این رنگ جزء یکی از رنگ‌های محبوب قرار گرفته است به خاطر همین شرایط نگهداری آسان و بدون دردسر آن است.

این رنگ‌ها ویزگی که دارد این است که با رشد موها هم سازگار هستند یعنی با رشد موها میزان پراکندی رنگ آمبره به همان نسبت افزایش پیدا می‌کند و نیازی به دوباره رنگ کردن موی سر نیست.

اگر می‌خواهید مویی که رشد کرده‌ است روشن‌تر شود می‌توانید از روش هایلایت فوری استفاده کنید. در این روش که بسیار سریع و مؤثر عمل می‌کند از روش‌های گرمایی برای روشن کردن سایر قسمت‌های مو استفاده می‌شود که روشنایی مو را تا ۶ درجه افزایش می‌دهد.

آمبره مو
آمبره مو

 

 

 

کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد