سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو

رنگ مو برای پوشش سفیدی

2023/08/22 توسط asareh
5-1.jpg

رنگ مو

رنگ مو

رنگ مو نیز مانند لایت مو و کراتینه مو یکی از پرطرفدار ترین خدمات در سالن زیبایی می باشد. استفاده از رنگ مو در بین بانوان دلایل مختلفی دارد.

عده ای برای تغییر و زیبایی اقدام به رنگ کردن موهای خود می کنند. عده ای نیز برای خلاصی از موهای سفید اقدام به رنگ کردن موهای خود می کنند.

سالن زیبایی آساره بهترین سالن زیبایی در اقدسیه می باشد. شما می توانید برای دریافت خدمات در اقدسیه به این سالن مراجعه کنید.

 

رنگ مو
رنگ مو

سفید شدن مو دلایل مختلفی دارد که یکی از این دلایل افزایش سن می باشد. با افزایش سن و سفید شدن موها، ساختار و بافت ساقه آن ها نیز تغییر می کند.

در واقع وقتی صحبت از مو های خاکستری می شود، می توان بدون ایجاد هیچ تغییری آن ها را پذیرفت و از زیبایی طبیعی و درخشش نقره ای آن ها لذت برد.

راه دوم این است که مو های خود را به یک آرایشگر ماهر بسپارید و از او بخواهید با تکنیک های خاص خود آن ها را زیباتر کند.

اما قبل از انجام این کار بهتر است اطلاعات مناسبی به دست آورید. برای انتخاب یک رنگ موی زیبا برای موهای سفید خود، این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

بر طبق تجارب به دست آمده، رنگ پذیری موهای سفید یکی از مسائل و مشکلاتی است که آرایشگران با آن دست و پنچه نرم می کنند.

سالن زیبایی در اقدسیه

به جای رنگ کردن تمام موهای خود، سعی کنید برای پنهان کردن موهای نقره ای، هایلایت یا لو لایت اضافه کنید. با ترکیب هایلایت ها در موهای خود، می توان سفیدی های سرگردان را بدون نیاز به مراقبت بیش از حد پنهان کرد. 

رنگ کردن موی سفید در هر سنی قدری با دقت تر و با احتیاط تر از رنگ کردن موهای دیگر باید انجام شود و این کار احتیاج به دقت زیادی دارد تا به جز طبیعی و خوشرنگ بودن موهای سفید دوام رنگ مو نیز تا در آمدن ریشه ی موها حفظ شود.

برای رنگ کردن موهای سفید می توانید از سه روش استفاده کنید:  

– رنگ کردن موی سفید به شیوه مردانساژ

اگر موهای سفید شما رنگ نمی گیرد می توانید از روش مردانساژ استفاده کنید. مردانساژ به معنای باز کردن پولک های موی سفید است.

اگر کمتر از ۲۰ درصد موهای شما سفید است می توانید مقداری از اکسیدان شماره دو را روی تارهای سفید موهای خود قرار دهید و بعد از گذشت ۱۵ دقیقه نم اکسیدان را با کمک پنبه بگیرید و موهایتان را رنگ کنید.

 

-رنگ کردن موی سفید به شیوه شامپو شیمیایی

اگر بیشتر از ۲۰ درصد از موهای شما سفید است و می خواهید از رنگ موی روشن برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید باید عمل شامپو شیمیایی را روی موهای خود انجام دهید. شامپو شیمیایی دکلره قوی است که از قسمت ریشه تا نوک موها زده می شود و مدت زمان مکث برای شامپو شیمیایی نباید بیشتر از ۲۰ دقیقه طول بکشد. برای استفاده از این روش باید یک پیمانه شامپو را با یک پیمانه پودر دکلره و یک پیمانه اکسیدان ۶ درصد مخلوط کنید سپس مخلوط شامپو شیمیایی را روی همه قسمت های موهای خود بزنید و به مدت ۱۵ دقیقه صبر کنید و در طول این مدت زمان موهایتان را ماساژ دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده موها را آبکشی کنید و به خوبی خشک نمایید سپس رنگ مورد نظرتان را روی موها قرار دهید.

 

رنگ مو
رنگ مو

– رنگ کردن موی سفید به شیوه پیگمنت تراپی با دادن دانه مصنوعی به مو

 یک درجه روشن تر از رنگ مورد نظرتان را بدون اینکه با اکسیدان ترکیب کنید درون ظرفی غیر فلزی بریزید و مخلوط رنگ را به کمک برس رنگ روی موهایتان بزنید و به مدت ۱۰ دقیقه صبر کنید و بدون اینکه موهایتان را بشویید همان رنگ را با اکسیدن شماره یک ترکیب نماید و روی موهایتان بزنید و به مدت ۳۰ دقیقه صبر کنید. از روش دانه مصنوعی می توانید برای موهای مش و یا دکلره شده و موهایی که رنگ پذیری آن ها پایین است استفاده کنید.

آموزش روش های رنگ کردن موی سفید

روش رنگ کردن موی سفید نسبت به رنگ کردن موی طبیعی متفاوت نیست. توصیه می شود رنگ کردن موی سفید را از جایی که بیشترین تارهای موی سفید وجود دارد یا جایی که مو مقاوم است، شروع کنید.

در بیشتر موارد، باید اجازه دهید رنگ برای حداکثر زمان ممکن روی مو بماند تا تاثیرگذاری بهتری داشته باشد. با این حال، گاهی اوقات ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که رنگ به خوبی باز نشود.

این مشکل اغلب در مورد موهای بسیار ضخیم و مقاوم رخ می دهد. با این حال، آرایشگران ماهر از پس این کار بر می آیند. ممکن است نیاز به تکنیک پیش رنگدانه (روشی که مو را باز می کند تا رنگ مو راحت تر به مو نفوذ کند) نیاز باشد.

 

رنگ کردن ریشه موی سفید از قبل رنگ شده

  • مرحله 1: مخلوط را روی ریشه موها بمالید.
  • مرحله 2: برای مدت زمان مشخصی صبر کنید تا موها رنگ بگیرند.

نکته: ساقه موها نیازی به رنگ آمیزی مجدد ندارند. با این حال، در پایان مدت زمان مکث رنگ مو می توانید رنگ را تا حد زیادی روی ساقه نیز پخش کنید. بگذارید مدتی (تقریبا 5 دقیقه) روی مو بماند و آبکشی کنید. این کار باعث می شود حد فاصل بین رنگ مو قدیمی و جدید به خوبی پوشانده شود.

کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد