سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو

شیک ترین مدل های رنگ موی قهوه ای

2024/07/25 0
smokey-burnette-air.jpg

رنگ مو

یکی از رنگ موهای بسیار پرطرفدار از گذشته تا به امروز، رنگ موی قهوه ای است. این رنگ زیبا طیف‌های رنگی بسیار زیادی دارد. شاید به ظاهر بدست آوردن رنگ قهوه‌ای کار ساده‌ای به نظر برسد، اما عملا رنگ موی چالش برانگیزی است. تنوع رنگ موی قهوه‌ای بسیار زیاد است و با ترکیب با رنگ‌های مختلف، می‌توان به رنگ مو زیبا و خیره کننده‌ای رسید.

اغلب تناژهای این رنگ نیازی به دکلره ندارند، اما در بعضی از موارد استفاده از رنگ سه صفر پیشنهاد می‌شود. در این مقاله قصد داریم فرمول چند رنگ پرطرفدار و ترند قهوه‌ای را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

موهای قهوه ای تیره برای همه مناسب است زیرا دارای طیف وسیعی از زیبایی رنگ موها می­شود. از عسلی گرفته تا کاکائویی، شاه بلوطی و ماهاگونی، گزینه های رنگ مو نامحدودی وجود دارد. در حالی که قرمز جذاب است، رنگ مشکی فریبنده است، و بلوند تیره جذاب است، قهوه ای به سادگی زیباست. بر کسی پوشیده نیست که موهای تیره یکی از کلاسیک‌ترین رنگ‌های مو در سراسر جهان است، اما رنگ آن هرگز به اندازه امروز مد روز نبوده است.

 

رنگ موی قهوه ای برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام انتخاب رنگ مو، توجه به سازگاری رنگ انتخابی با عناصر چهره و رنگ پوست شما است؛ طیف رنگ موی قهوه ای هم از این قاعده مستثنی نیست. اگرچه بسیاری بر این باورند که قهوه‌ای با هر تناژ پوستی سازگاری دارد، اما واقعا اینگونه نیست.

اگر قصد انتخاب یکی از تناژهای رنگ قهوه ای را برای موهای خود دارید، در اولین قدم، خوب است بدانید که این رنگ در ترکیب با دیگر طیف‌ها می‌تواند تناژ سرد یا گرمی داشته باشد. پس اگر پوست تیره یا گندمی دارید، از تناژهای سرد آن غافل نشوید.

همچنین اگر پوست روشنی دارید، تناژهای گرم این طیف رنگ فوق‌العاده، می‌تواند زیبایی بی‌مانندی را به پوست سفید و روشن شما ببخشد.

برای به دست آمدن یک رنگ خوب باید از رنگهای با کیفیت استفاده کنید. در صفحه خرید رنگ مو روژا انواع رنگهای با کیفیت را ببینید.

چطور رنگ موی بدون قرمزی داشته باشیم ؟

یکی از بزرگترین معضلاتی که اکثر ما ممکن است در فرایند رنگ کردن موها آن را تجربه کنیم، به وجود آمدن تناژ قرمز رنگ، روی رنگ موی اصلی است. این امر به کلی رنگ اصلی مو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و گاهی اوقات هم باعث تغییر رنگ موها نیز می‌شود. برای جلوگیری از این مشکل برای اجرای رنگ موی قهوه ای بدون قرمزی، توصیه می‌شود موارد زیر را رعایت کنید.

  1. از منبع معتبر فرمولاسیون رنگ موی خود انتخاب کنید

یکی از دلایل اصلی قرمز شدن رنگ مو، انتخاب و استفاده از فرمولاسیون‌های اشتباه رنگ مو است. فرمولاسیون رنگ، نقش بسیار مهمی در نتیجه کار شما دارد. بنابراین اگر قصد دارید در خانه موهای خود را رنگ کنید، توصیه می‌شود فرمولاسیون رنگ را از منبع معتبری تهیه نمایید.

  1. به برند رنگ مو اهمیت بدهید

از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار فرایند رنگ کردن مو، می‌توان به مارک و برند رنگ موها اشاره کرد. اگر از رنگ موی بی‌کیفیتی استفاده کنید، ممکن است نتیجه دلخواهتان را بدست نیاورید. همچنین در نظر داشته باشید که رنگ ‌های بی‌کیفیت، معمولا بعد از چندبار شستشو کدر می‌شوند و تناژهای قرمز و نارنجی روی موها ایجاد می‌کنند.

  1. در استفاده از واریاسیون‌ها زیاده روی نکنید

یکی از عناصر اصلی برای کنترل و تنظیم تناژهای مختلف رنگ مو، واریاسیون‌ها هستند. استفاده بیش از حد از واریاسیون‌ها و یا به کار بردن واریاسیون اشتباه می‌تواند زمینه ساز ایجاد تناژ قرمز روی موهایتان باشد.

چگونه رنگ موی قهوه ای تیره مناسب خود را انتخاب کنیم؟

رنگ مو تیره همواره در دنیای مد و زیبایی ترند بوده است. همانطور که در حال بررسی رنگ مو تیره مناسب برای خود هستید، اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید طیف رنگ است:

  • رنگ موی گرم: رنگ مویی که تناژ قرمز و زرد و رنگ های گرم را شامل می­شود.
  • رنگ موی سرد: رنگ مویی که تناژ آبی، سبز یا بنفش را منعکس می‌کند.
  • رنگ موی خنثی: رنگ هایی که نه خیلی گرم هستند و نه سرد، اما در عوض تعادل کاملی بین هر دو دارند.

در مرحله بعد، بررسی کنید که آیا ته رنگ پوست شما گرم، سرد یا جایی در این بین است:

رنگ پوست گرم:

رنگ پوست تو انتخاب رنگ مو خیلی تاثیر دارد به قسمت زیرین مچ دست خود نگاه کنید. اگر رگ های شما سبز رنگ به نظر می­رسند، احتمالاً رنگ پوست گرمی دارید. کسانی که پوست گرم تری دارند معمولاً با رنگ موهای قهوه ای تیره گرم بهتر نظر می­رسند.

رنگ پوست سرد:

اگر رگ‌های مایل به آبی و صورتی‌تری دارید، احتمالاً پوست سردی دارید. رنگ‌های مو قهوه‌ای تیره با رنگ سرد، مانند قهوه‌ای قارچی، بهتر به نظر می‌رسند، زیرا رنگ قرمز را در پوست شما از بین نمی‌برند.

رنگ پوست خنثی:

احتمالاً رگ‌های سبز مایل به آبی دارید و پوست شما نه سفید و نه سبزه است. خوش به حالت! تقریباً هر رنگ موی تیره ای به شما می­آید. حال که پرسشِ چگونه رنگ موی قهوه ای تیره مناسب خود را انتخاب کنیم؟، پاسخ دادیم؛ وقت آن است که به بررسی دلیل معروف شدن این طیف رنگی بپردازیم.

 

فرمول انواع رنگ موی قهوه ای

با انتخاب رنگ موی قهوه ای به دلیل تناژ گرمی که دارد، زیبایی چهره شما چند برابر خواهد شد. نکته مهم این است که گمان نکنید برای رسیدن به این رنگ مو خودتان می‌توانید به راحتی از عهده آن برآیید.

پیشنهاد ما به شما این است که برای حفظ سلامت مو و رسیدن به رنگ دلخواه، نزد آرایشگر خبره بروید. با این حال اگر همچنان قصد دارید در منزل موهای خود را رنگ کنید مانند دیگر لوازم آرایشی، خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید.

 

جدیدترین مدل رنگ موی قهوه ای اسپرسویی زنانه 1402

مدل رنگ موی قهوه‌ای اسپرسویی یکی از رنگ‌های محبوب و مدرن برای موهای زنانه است. این رنگ مو بر اساس رنگ قهوه اسپرسو، که یکی از انواع قهوه محبوب است، الهام گرفته شده است. این رنگ موی تیره و عمیق قهوه اسپرسو باعث می‌شود که موها به نظر طبیعی و دلنشین بیایند.

رنگ موی قهوه‌ای اسپرسویی می‌تواند برای انواع پوست و رنگ چشم مناسب باشد. از آنجا که این رنگ مو تیره است، برای افرادی با پوست روشن تا متوسط و چشم‌های روشن تا تیره بسیار زیبا به نظر می‌رسد. با این حال، در صورتی که شما پوست تیره‌تر یا چشم‌های تیره‌تری داشته باشید، همچنین می‌توانید از این رنگ مو استفاده کنید و باعث ظاهر جذاب و شیکی برای شما شود.

رنگ مو قهوه ای نسکافه‌ای تیره

اگر پوست سفید و روشنی دارید، انتخاب رنگ موی نسکافه ای تیره می‌تواند استایلی جذاب و به روز را برایتان خلق کند. این رنگ، همچنین تضاد جالبی با رنگ پوستتان به وجود می‌آورد و باعث روشن‌تر به نظر رسیدن رنگ پوستتان می‌شود.

به علاوه، رنگ قهوه‌ای نسکافه‌ای تیره قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارد. بنابراین اگر موهای سفید زیادی دارید، این رنگ مو می‌تواند گزینه خوبی برای پوشاندن سفیدی‌ موهایتان باشد. ولی اگر درصد سفیدی موهایتان بیشتر از 30 درصد است، توصیه می‌شود به جای اکسیدان شماره 3 در فرمولاسیون این رنگ، از اکسیدان شماره 1 استفاده کنید.

این کار ممکن است یک تا دو درجه موهایتان را تیره‌تر کند.اما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تمام سفیدی‌ها را پوشش می‌دهد.

فرمولاسیون رنگ مو قهوه ای نسکافه ای تیره 

برای رنگ موی نسکافه‌ای تیره، دو فرمولاسیون با دکلره و بدون دکلره وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به سلایق و شرایط خود یکی از آنها را برای رنگ کردن موهایتان انتخاب کنید.

فرمول رنگ بدون دکلره

این فرمولاسیون برای موهای طبیعی و رنگ نشده یا موهای رنگ شده قهوه‌ای و بلوند با پایه 4 تا 6 مناسب است.

  • رنگ مو قهوه‌ای نسکافه‌ای شماره 8: سه چهارم تیوپ
  • رنگ مو زیتونی پایه 7: یک چهارم تیوپ
  • واریاسیون نقره‌ای: دو سانت
  • واریاسیون بنفش: دو سانت
  • اکسیدان 9 درصد یا شماره 3

فرمول رنگ با دکلره

برای استفاده از این فرمولاسیون، باید موهای خود را با استفاده از دکلره تا پایه 8 روشن کنید.

  • رنگ موی بلوند شکلاتی: دو سوم تیوپ
  • رنگ مو کاراملی: یک سوم تیوپ
  • رنگ مو نسکافه‌ای شماره 6: یک سوم تیوپ
  • واریاسیون نقره‌ای: دو سانت
  • اکسیدان 3 درصد یا شماره

رنگ مو قهوه ای موکا:

رنگ مو قهوه ای موکا ظاهر تیره فوق العاده خنک و غنی را ارائه می­دهد. این بهترین رنگ موی قهوه ای خاکستری برای از بین بردن قرمزی و شروع تازه با یک رنگ موی سرد و تیره است! برای در آوردن این رنگ مو می­توانید از رنگ ترکیب n2 و n3 و واریاسیون سبز و اکسیدان 6% بهره بگیرید.

رنگ موی کاراملی روشن

رنگ موی کاراملی روشن رنگ مویی ملایم و گرم است. این رنگ مو برای بانوانی با پوستی که ته رنگ گرم و طلایی دارد و چشم‌های قهوه‌ای مناسب است. اگر رنگ پوست شما ته رنگ سرد یا تناژ صورتی دارد می‌توانیم بگوییم این رنگ مو برای شما اصلا مناسب نیست. همچنین از این رنگ می‌توانید جهت بالیاژ یا آمبره مو با پایه قهوه‌ای تیره شکلاتی استفاده کنید.

رنگ مو قهوه ای شکلاتی 

اگر به دنبال رنگ مویی هستید که بتواند استایل‌تان را همیشه به روز نگه دارد، ترکیب رنگ مو قهوه ای شکلاتی می‌تواند پیشنهاد شایسته‌ای برای شما باشد. این تناژ رنگ مو، در سال‌های اخیر ترند شده و چند سال متوالی است که در دسته محبوب‌ترین رنگ موها در دنیای مد قرار گرفته است. جالب است بدانید که این رنگ، یکی از انتخاب‌های ثابت و مورد علاقه خانواده کارداشیان‌ها نیز هست.

اگر به دنبال رنگ مویی دخترانه هستید، قهوه‌ای شکلاتی پیشنهاد ما برای شماست. این رنگ مو، زیبایی و دخترانگی چهره شما را حفظ می‌کند و در عین حال می‌تواند تغییرات جذابی را برایتان به وجود آورد.

استفاده از رنگ موی شکلاتی با تکنیک بالیاژ یا آمبره، می‌تواد سایه روشن جذابی با رنگ موی طبیعی شما ایجاد کند و جلوه سه بعدی و منحصر به فردی را به موهایتان هدیه دهد.

فرمولاسیون رنگ مو شکلاتی روشن

برای استفاده از این فرمول رنگ، باید موهای خود را با استفاده از دکلره تا پایه 8 روشن کنید.

  • رنگ مو دودی شماره 8: 30 میل
  • رنگ مو بژ روشن: 30 میل
  • رنگ مو شکلاتی متوسط شماره 8:  20 میل
  • واریاسیون نقره‌ای: یک سانت
  • اکسیدان سه درصد ا شماره 1: یک و نیم تا دو برابر مقدار رنگ مو

نکته: اجازه دهید مواد رنگ حدود 40 دقیقه روی موهایتان بماند تا به رنگ مورد نظرتان برسید.

فرمولاسیون رنگ مو شکلاتی تیره

این فرمول رنگ را می‌توانید برای موهای طبیعی و رنگ نشده، یا موهای رنگ شده قهوه‌ای و بلوند طلایی با پایه 5 تا 7 استفاده کنید.

  • رنگ مو شکلاتی شماره 4: یک دوم تیوپ
  • رنگ مو شکلاتی شماره 6: یک دوم تیوپ
  • واریاسیون بنفش: دو سانت
  • اکسیدان شماره 2 یا 6 درصد: یک و نیم تا دو برابر حجم مواد رنگ

 

 


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *


کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد