سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو

رنگ مو فانتزی دخترانه جدید؛ هایلایت مو

2024/10/18 0
001.jpg

هایلایت مو

دنیای رنگ موهای فانتزی و رنگ موی جیغ هم عالمی دارد. شاید این رنگ های تند و غیر متعارف، مناسب هر زمان و مکانی نباشد ولی این موضوع باعث نمی شود تا گاهی از آن استفاده کنید. رنگ موی فانتزی از انتخاب های جسورانه است که هر کسی نمی تواند آن را امتحان کند.

بد نیست برای تنوع هم که شده حداقل یک بار این رنگ های جذاب و دوست داشتی را روی موهایتان بزنید تا علاوه بر تغییر در چهره، روحیه تان هم به کلی تغییر کند.

رنگ مو فانتزی

رنگ مو فانتزی دخترانه جدید این روزها حسابی ترند شده است و خیلی از دخترها و خانم‌ها دنبال این هستند که تغییر متفاوت و خاص توی ظاهر خود داشته باشند.

رنگ مو فانتزی

 

به همین خاطر،  رنگ‌های فانتزی برای جلوی مو خیلی محبوب شده است و با اینکه جرأت می‌خواهد، مورد توجه همه قرار می گیرد. این مدل رنگ، معمولاً بخش جلوی مو را به رنگ‌های جیغ و خاص در میارورند، مثل صورتی، آبی، سبز، بنفش و حتی رنگ‌های نئونی که واقعاً پرطرفدار هستند.

رنگ موی فانتزی خاص است و شامل طیف وسیعی از رنگ موهای موجود می شود. رنگ هایی نظیر بنفش و آبی، سبز و صورتی پاستیلی یا قرمز و …. در همین گروه قرار دارند. این رنگ موها اغلب به مناسبت خاصی و یا برای مراسم ویژه ای استفاده می شوند. در واقع کمتر کسی است که در همه ایام سال، موهایش را سبز یا آبی رنگ کند. شاید به این دلیل که چنین رنگ موهایی همه پسند نیستند، کمتر جنبه عام دارند و به صورت موردی استفاده می شوند.

البته یک دلیل مهم دیگر هم وجود دارد و آن اینکه، در آوردن رنگ موی فانتزی کار هر کسی کیست! ساده تر بگویم تقریبا غیر ممکن است که بتوانید یک رنگ موی خاص را خودتان در خانه، ترکیب کنید. ترکیب این رنگ ها نیاز به مهارت و تخصص دارد و باید حتما زیر نظر متخصص در سالن زیبایی انجام شود.

 

رنگ مو فانتزی

این مدل رنگ مو نه تنها توی مهمونی‌ها و مجالس خیلی جلوه داره، بلکه وقتی توی فضای باز باشی، نور خورشیدم روش می‌تابه و یه درخشندگی جذاب به موهات میده. بعضی از دخترا فقط جلوی موهاشون رو رنگ می‌کنن و بعضی دیگه ترکیبی از این رنگ‌ها رو با بقیه موهاشون تلفیق می‌کنن. این مدل رنگ مو باعث میشه که خیلی شاد و باحال به نظر برسی و خب، حس اعتماد به نفس رو هم زیاد می‌کنه.

حالا شاید فکر کنی برای این مدل رنگ مو حتماً باید دکلره داشته باشی، ولی نه! رنگ فانتزی بدون دکلره هم امکان‌پذیره. یعنی حتی اگه موهات تیره باشه، می‌تونی از رنگ‌هایی استفاده کنی که قدرت رنگ‌دهی بالایی دارن و بدون نیاز به دکلره موهاتو زیبا می‌کنن.

مثلاً اگه موهات مشکی یا قهوه‌ای تیره باشه، رنگ‌هایی مثل قرمز آتشین یا بنفش تیره می‌تونن بدون نیاز به روشن‌کردن پایه مو، جلوه‌ای زیبا و جذاب به موهات بدن. البته، باید حواست باشه که موندگاری این نوع رنگ‌ها شاید کمتر باشه، ولی برای کسایی که دوست ندارن موهاشون آسیب ببینه، گزینه خیلی خوبیه.

رنگ‌های فانتزی که بدون دکلره استفاده می‌شن، بیشتر برای کسایی مناسبن که دوست دارن تنوع بدن ولی نگران آسیب‌دیدگی موهاشون هستن.

از طرفی، شامپو رنگ فانتزی هم یکی از محصولاتی که توی این زمینه خیلی به درد می‌خوره. شامپو رنگ فانتزی به تو این امکان رو میده که بدون نیاز به رنگ کردن دائمی، موهات رو به یه رنگ متفاوت دربیاری. معمولاً این نوع شامپوها حاوی رنگدونه‌هایی هستن که با شستشو به موهات رنگ میدن و بعد از چند بار شستن از بین میرن.

این مدل رنگ خیلی مناسب کساییه که دوست دارن موقتاً رنگ موشون رو تغییر بدن یا مثلاً برای یه مهمونی یا عروسی خاص باشن. استفاده از شامپو رنگ خیلی راحته؛ فقط کافیه مثل شامپو معمولی ازش استفاده کنی و بذاری چند دقیقه روی موهات بمونه. بعد از آبکشی، رنگی ملایم و جذاب روی موهات می‌بینی که هر چی بیشتر از شامپو استفاده کنی، شدت رنگ هم بیشتر میشه.

 

 

حالا اگه دنبال یه راه ساده و راحت برای رنگ‌کردن موهای فانتزی باشی، حتماً نحوه رنگ کردن مو با رنگ فانتزی رو باید بلد باشی. اول از همه، مطمئن شو که موهات تمیز و خشک باشه. بهتره قبل از رنگ‌کردن، موها رو چند روزی نشوری تا چربی طبیعی روی موها بمونه و پوست سرت اذیت نشه. بعد، رنگ مو رو طبق دستورالعمل آماده کن و به آرومی به جلوی موهات بزن.

اگه می‌خوای فقط جلوی موهات رنگی باشه، بهتره بقیه موها رو با کلیپس جمع کنی تا رنگی نشن. بعد از اینکه رنگ رو روی موهات گذاشتی، باید حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه صبر کنی (بسته به نوع رنگ و ضخامت موها). وقتی زمان لازم گذشت، موهات رو با آب سرد بشور تا رنگ ثابت بشه و از شستشوی مو با شامپو خودداری کن تا رنگ مدت بیشتری روی موها بمونه. اینطوری یه رنگ مو فانتزی جذاب و براق روی موهات خواهی داشت.

 

وقتی حرف از رنگ مو دخترانه میشه، همیشه یه عالمه گزینه‌های جذاب پیش روته. از صورتی و بنفش گرفته تا رنگ‌های آبی و سبز که واقعاً جذابن. رنگ موهای فانتزی برای دخترایی که دوست دارن متفاوت باشن، بهترین انتخابه.

این رنگ‌ها نشون‌دهنده شجاعت و خلاقیت فردی هستن و وقتی ازشون استفاده کنی، انگار یه بخش جدید از شخصیتت رو به نمایش میذاری. بعضی از رنگ‌ها ممکنه خیلی دوام نداشته باشن، ولی خب، هیجان اینکه همیشه یه رنگ جدید داشته باشی، به این زودیا از بین نمیبرد.

 

 


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *


کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد