سالن زیبایی آساره - لایت مو، کراتینه مو

بهترین سالن زیبایی فرمانیه کجاست؟

2023/06/20 توسط asareh
ghasre-gheychi.jpg

این روزها شاهد گسترش فعالیت های سالن زیبایی و آرایشگاه های زنانه در تمام کشور می باشیم. سالن های زیبایی کوچک و بزرگ، با پرسنل کم و یا زیاد ، سالن های با قدمت زیاد و یا سالن های تازه افتتاح شده و…

سالن زیبایی آساره را می توان  بهترین آرایشگاه اقدیسه دانست که در زمینه ی رنگ مو، لایت مو، آمبره مو ، بالیاژ مو رنگساژ  کراتینه مو، احیاء و صافی موهای آسیب دیده، اولاپلکس تراپی، بوتاکس مو فعالیت دارد

اما در این بین سوال اصلی اینجاست که کدام  از سالن های زیبایی که امروزه در حال فعالیت هستند، معتبر تر هستند؟ لازم به ذکر هست که آرایشگاه آساره با سابقه بالای فعالیت خود همچنین تعیین نرخ های مصوب اتحادیه برای خدمات خود همراه با داشتن پرسنل با تجربه و محیطی شاد، آرام و بهداشتی معتبر بودن خود را همواره ثابت کرده و مورد اعتماد مشتریان قرار گرفته است.

 

سالن زیبایی
سالن زیبایی

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه واقع در شمال تهران ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی از جمله خدمات لایت مو، آمبره مو، بالیاژ مو، کراتینه مو و انواع راه های احیا موهای آسیب دیده، کوتاهی مو و ….. می باشد.

سوالی که در این بین پیش می آید این است که آیا تنها لوکیشن سالن انتخاب شده مهم است؟

اصلی ترین پارامتر برای انتخاب با سابقه ترین سالن های زیبایی در شمال تهران، کیفیت خدماتی است که از این مراکز دریافت می‌کنیم. با توجه به تجربیات به دست آمده در وحله ی اول کیفیت کار و نوع برخورد پرسنل، وجدان کاری و استفاده از متریال خوب در راستای لوکیشن قرار می گیرند. خوشبختانه سالن های زیبایی در این محدوده بهترین خدمات را به مراجعین ارائه می دهند.

ارائه خدمات متنوع در سالن زیبایی

سالن های زیبایی دیگر فقط مختص کوتاهی مو و اصلاح صورت و ابرو نیستند بلکه در سال های اخیر فعالیت آن ها بسیار گسترش پیدا کرده به طوری که از یک محیط کوچک با امکانات کم به یک سالن بزرگ با بخش های مختلف و امکانات کامل تبدیل شده است.

خدمات متنوعی که در این سالن ها انجام می شود تنها با مجوز معتبر و رعایت اصول کامل بهداشتی امکان پذیر است در غیر این صورت می تواند خطرات جبران ناپذیری را برای مراجعه کنندگان به همراه دشته باشد.

هر سالن زیبایی که خدمات بیشتری انجام دهند؛ مسلما مشتریان زیادی را نیز خواهد داشت؛ چرا که در گذشته بیشتر افراد برای  حضور در مهمانی‌ها و مجالس عروسی برای انجام خدمات شینیون و گریم به سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کردند؛ درحالی که امروزه خانم‌ها برای خدمات متنوعی اعم از پوست، مو، کاشت ناخن و اپیلاسیون از سالن زیبای بهره‌ می‌گیرند. بنابراین هر چه اندازه خدمات سالن زیبایی متنوع‌تر باشد؛ مشتریان بیشتری جذب می‌کند.

رعایت نکات بهداشتی در سالن های زیبایی:

هنگام انتخاب سالن زیبایی قبل از هر چیز باید به بهداشت محیط و کارکنان آن توجه شود.

عدم رعایت بهداشت در این گونه مشاغل که با سلامتی انسان ها سر و کار دارد می تواند عواقب بد و جبران ناپذیری را به بار آورد.

پس بهتر است هنگام مراجعه به سالن های زیبایی به مجوز سالن و تک تک کارکنان و هنرجویانی که در آن مشغول به کار هستند توجه شود.

استفاده از ماسک و کفش تمیز مخصوص سالن، تمیزی کف سالن و ضد عفونی کردن تجهیزات و وسایلی از قبیل شانه و موچین از نکات مهمی است که در تمام سالن های زیبایی حتما باید رعایت شود.

همچنین استفاده از لوازم یکبار مصرف نظیر دستکش، تیغ و بند مخصوص اصلاح یکی دیگر از نکات مهم برای رعایت بهداشت در این سالن ها است.

برای رعایت احتیاط و در امان ماندن از بیماری های عفونی و واگیردار بهتر است هر شخص وسایل شخصی خود که از سالم و تمیز بودن آن اطمینان دارد نظیر حوله را هنگام مراجعه به سالن زیبایی با خود به همراه آورد تا در صورت وجود آلودگی، از دچار شدن به آن در امان بماند.

نکته آخری که کارکنان و مدیر سالن زیبایی باید به آن توجه کند عدم استفاده از رنگ مو و لوازم آرایشی تاریخ گذشته است.

استفاده از این قبیل لوازم موجب آسیب به پوست و مو افراد می شود و عوارض خطرناکی را به همراه دارد بنابراین باید توسط آرایشگر به طور کامل رعایت شود و در صورت مشاهده این قبیل لوازم آرایشی، باید از مصرف آن برای مشتریان و به خطر انداختن زیبایی و سلامتی آن ها خودداری شود.

 

 

کیفیت ، راز موفقیت ماست

سالن زیبایی آساره با بیش از 10 سال سابقه در زمینه آرایش عروس، خدمات لایت مو، کراتینه مو، کوتاهی و کوپ، میکاپ، خدمات ناخن، رنگ و لایت و ...، آماده ارائه بهترین و بروزترین خدمات، همراه با متریال بسیار با کیفیت و برند، به شما عزیزان می باشد.

کلیه حقوق برای سالن زیبایی آساره محفوظ می باشد